upphittat
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Dec 2005
    #1

    upphittat

    Jag har hittat den! Den där känslan av att man kan springa hur långt som helst och att kroppen liksom är i vila fast den springer.

    Tänka sig att detta hände trots att jag åt den där skålen med grädde/glass/chokladsås/maränger i söndags
  2. 1
    upphittat Jag har hittat den! Den där känslan av att man kan springa hur långt som helst och att kroppen liksom är i vila fast den springer.

    Tänka sig att detta hände trots att jag åt den där skålen med grädde/glass/chokladsås/maränger i söndags
  3. Mamman*3
    #2
    Va? Menar du att det verkligen kan kännas så?

    Coolt på min ära!
  4. 2
    Va? Menar du att det verkligen kan kännas så?

    Coolt på min ära!
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Känner igen känslan hade kommit in i den innan min influensa, idag är första dagen efter sju dagar med feber som jag är feberfri, håll tummen känslan kommer tillbaka till helgen.. Nu ska jag ut på en promenad för att byga upp kondisen.
  6. 3
    Känner igen känslan hade kommit in i den innan min influensa, idag är första dagen efter sju dagar med feber som jag är feberfri, håll tummen känslan kommer tillbaka till helgen.. Nu ska jag ut på en promenad för att byga upp kondisen.
  7. Medlem sedan
    Dec 2005
    #4
    hehe

    ja men det var nog ungefär 10 år sen sist det kändes så
  8. 4
    hehe

    ja men det var nog ungefär 10 år sen sist det kändes så
  9. ÅJ67 m 3 kidz
    #5
    Du behövde nog den extra energin, runners high är helt underbart när man drabbas av det .
  10. 5
    Du behövde nog den extra energin, runners high är helt underbart när man drabbas av det .
  11. Medlem sedan
    May 2005
    #6
    Härligt!!
    Imorgon är det min tur. Fast jag tycker det känns som om flåset bara Hejdå vi ses om nåt år eller så.
  12. 6
    Härligt!!
    Imorgon är det min tur. Fast jag tycker det känns som om flåset bara Hejdå vi ses om nåt år eller så.
  13. Medlem sedan
    Dec 2005
    #7
    jepp

    förr var det ju alltid så, jag fattade inte ens att folk tyckte det var jobbigt att springa

    nu blir det lite längdskidor i helgen också
  14. 7
    jepp

    förr var det ju alltid så, jag fattade inte ens att folk tyckte det var jobbigt att springa

    nu blir det lite längdskidor i helgen också
  15. Medlem sedan
    Aug 2003
    #8
    Jag har faktiskt börjat komma åt det hållet. Löpband är min grej helt enkelt. Ute utan koll på tempot går jag ut alldeles för hårt och kroknar, blir spyfärdig, önskar mig ett skott i huvudet och hatar att springa.

    Men inne på löpband funkar jag mycket bättre Fast nu har jag lämnat blod igår så nu kommer jag vara seg som f-n nästa ågng.
  16. 8
    Jag har faktiskt börjat komma åt det hållet. Löpband är min grej helt enkelt. Ute utan koll på tempot går jag ut alldeles för hårt och kroknar, blir spyfärdig, önskar mig ett skott i huvudet och hatar att springa.

    Men inne på löpband funkar jag mycket bättre Fast nu har jag lämnat blod igår så nu kommer jag vara seg som f-n nästa ågng.
  17. Medlem sedan
    Dec 2005
    #9
    jepp löpband är skönt, jag sprang på bandet idag men jag varvar lite
  18. 9
    jepp löpband är skönt, jag sprang på bandet idag men jag varvar lite
  19. Salander
    #10
    Vad härligt! Och jag tror inte det är trots glassen utan på grund av, såklart
  20. 10
    Vad härligt! Och jag tror inte det är trots glassen utan på grund av, såklart
  21. Medlem sedan
    Dec 2005
    #11
    rätt svar!
  22. 11
    rätt svar!
  23. Medlem sedan
    Dec 2005
    #12
    det är trist det där när man blir sjuk
  24. 12
    det är trist det där när man blir sjuk
  25. Medlem sedan
    Dec 2005
    #13
    hehe, du flänger ju runt en massa jämt så jag tro du hittar flåset i närmaste brevlåda

    Imponerad av att du orkar springa när du mår illa
  26. 13
    hehe, du flänger ju runt en massa jämt så jag tro du hittar flåset i närmaste brevlåda

    Imponerad av att du orkar springa när du mår illa
  27. Medlem sedan
    May 2005
    #14
    Men du, helt konstigt är det: då mår jag finfint! Samma med cykling och sim och allt. Jag mår illa i soffan, vilket verkligen inte hindrar mig från att ligga i den ändå.
  28. 14
    Men du, helt konstigt är det: då mår jag finfint! Samma med cykling och sim och allt. Jag mår illa i soffan, vilket verkligen inte hindrar mig från att ligga i den ändå.
  29. Medlem sedan
    Dec 2005
    #15
    åh fan

    det var nog därför jag mådde så illa för att jag alltid satt i soffan
  30. 15
    åh fan

    det var nog därför jag mådde så illa för att jag alltid satt i soffan

Liknande trådar

  1. Ett pass upphittat
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-02-25, 20:30
  2. Mitt örhänge är upphittat
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-01, 20:43
  3. Upphittat; skötbädd!!
    By Jess_M_T in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-01-14, 09:26
  4. Upphittat
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-28, 21:01
  5. Glad idag! Pulsmätarband upphittat!
    By Ikwood in forum Träning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-18, 18:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar