Idag har vi tagit ut ägg
Provrörsbefruktning - IVF
  1. Medlem sedan
    Jun 2009
    #1

    Idag har vi tagit ut ägg

    Det blev så många som 14 stycken, får förmodligen tillbaka ett på måndag. Sen är det bara att hålla tummar och tår. Detta är ju sista chansen för oss.
  2. 1
    Idag har vi tagit ut ägg Det blev så många som 14 stycken, får förmodligen tillbaka ett på måndag. Sen är det bara att hålla tummar och tår. Detta är ju sista chansen för oss.
  3. Medlem sedan
    Jan 2009
    #2
    Oj bara hålla tummarna nu!!
    Nu har jag inte riktigt hängt med känner jag, varför är det sista chansen?
    Kan dom inte sätta tillbaka två?
  4. 2
    Oj bara hålla tummarna nu!!
    Nu har jag inte riktigt hängt med känner jag, varför är det sista chansen?
    Kan dom inte sätta tillbaka två?
  5. Medlem sedan
    Aug 2000
    #3
    Om ni av någon anledning inte kan göra fler försök så be att de sätter in två ägg. Men man kan ju hoppas att det av 14 st ska bli några till frysen om det inte skulle gå vägen nu.
  6. 3
    Om ni av någon anledning inte kan göra fler försök så be att de sätter in två ägg. Men man kan ju hoppas att det av 14 st ska bli några till frysen om det inte skulle gå vägen nu.
  7. Anonym
    #4
    Håller alla två tummar att det skall gå vägen för er! Jag tar ägglossningssprutan ikväll då vi har äggplock på måndag, och om det går vägen, återinsättning på onsdag. Detta är vårt första försök. Har ni gjort flera försök? Varför sista chansen?
  8. 4
    Håller alla två tummar att det skall gå vägen för er! Jag tar ägglossningssprutan ikväll då vi har äggplock på måndag, och om det går vägen, återinsättning på onsdag. Detta är vårt första försök. Har ni gjort flera försök? Varför sista chansen?
  9. Medlem sedan
    Jun 2009
    #5
    Detta blir vårat första ägg, funkar det inte på det, så har vi rätt till 2 till, men bara fram till jag fyller 38, sen får man ingen hjälp. Såvida man inte vill betala själv.
  10. 5
    Detta blir vårat första ägg, funkar det inte på det, så har vi rätt till 2 till, men bara fram till jag fyller 38, sen får man ingen hjälp. Såvida man inte vill betala själv.
  11. Medlem sedan
    Jul 2010
    #6
    önskar er all lycka till.. kanske en dum fråga men har hört att det är jobbigt och ska göra väldigt ont att plocka ägg.. stämmer de? förbereder mig mentalt lite för att själv gå igenom denna procedur vartefter så vill bara höra lite från folk som gått igenom det vad dom tycker..
  12. 6
    önskar er all lycka till.. kanske en dum fråga men har hört att det är jobbigt och ska göra väldigt ont att plocka ägg.. stämmer de? förbereder mig mentalt lite för att själv gå igenom denna procedur vartefter så vill bara höra lite från folk som gått igenom det vad dom tycker..

Liknande trådar

  1. Idag har jag tagit
    By anonymt namn in forum Känsliga snack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-19, 05:18
  2. Har tagit ett jättekliv idag
    By nettan in forum Ordet är fritt
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2007-01-29, 20:59
  3. Idag har jag tagit mej ET
    By Svammelmamma in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-10-17, 11:28
  4. Idag har jag tagit en liten
    By Lilla Jag in forum Känsliga snack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-14, 12:36
  5. Tagit julkort idag
    By Bi-Em02&Na04&Mi09 in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-22, 10:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar