Vecka 11! (10+0)
_1210 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2005
    #1

    Vecka 11! (10+0)

    Nu börjar det hända grejer! Två veckor kvar innan jag kan börja slappna av helt men det är ju snart! Vilken vecka är ni i och hur mår ni?
    (¯`°•.¸ ♥ Liam Mars -06 ♥¸.•°´¯) ♥ (¯`°•.¸ ♥ Alicia Mars -08 ♥¸.•°´¯) (¯`°•.¸ ♥ Charlie Oktober -12 ♥¸.•°´¯)
  2. 1
    Vecka 11! (10+0) Nu börjar det hända grejer! Två veckor kvar innan jag kan börja slappna av helt men det är ju snart! Vilken vecka är ni i och hur mår ni?
  3. Medlem sedan
    Aug 2007
    #2
    Ja! Jag tycker faktiskt att veckorna går ganska fort, är hemmaförälder med en snart 2åring så det kanske är därför?
    Jag mår inte pyton hela dagarna längre! Hallelulja!! Nu är det bara stundvis några gånger om dagen
    är 10+5 idag
  4. 2
    Ja! Jag tycker faktiskt att veckorna går ganska fort, är hemmaförälder med en snart 2åring så det kanske är därför?
    Jag mår inte pyton hela dagarna längre! Hallelulja!! Nu är det bara stundvis några gånger om dagen
    är 10+5 idag
  5. Medlem sedan
    Feb 2004
    #3
    V 12 idag (11+0)
    Har haft några dagar då jag mått ganska bra men har ett rejält bakslag idag. Trist!!!

    Skönt dock att det är helg så man kan vila lite extra!!!
  6. 3
    V 12 idag (11+0)
    Har haft några dagar då jag mått ganska bra men har ett rejält bakslag idag. Trist!!!

    Skönt dock att det är helg så man kan vila lite extra!!!
  7. Medlem sedan
    Feb 2012
    #4
    Jag har också inlett vecka 11 idag. Lilla klumpen har blivit ett stort foster. Har fått må bra sen i söndags och det är jag glad för. Att kunna äta sisådär normalt! (Är fortfarande inte sugen på allt men äcklas inte av mat heller) Däremot är jag fy slut och trött men det kan man ta efter att mått illa. Vi har precos flyttat till ett hus och att packa tvä flyttlådor tvingade mig att ta en tupplur. Inte helt vant för mig.
  8. 4
    Jag har också inlett vecka 11 idag. Lilla klumpen har blivit ett stort foster. Har fått må bra sen i söndags och det är jag glad för. Att kunna äta sisådär normalt! (Är fortfarande inte sugen på allt men äcklas inte av mat heller) Däremot är jag fy slut och trött men det kan man ta efter att mått illa. Vi har precos flyttat till ett hus och att packa tvä flyttlådor tvingade mig att ta en tupplur. Inte helt vant för mig.
  9. Medlem sedan
    Jul 2005
    #5
    Jadu, med en två-åring kan jag tänka mig att tiden flyger fram, då blir man liksom inte sysslolös haha! Jag har ganska exakt två år mellan mina barn och jag minns hur det var att vara gravid med litet busfrö!
  10. 5
    Jadu, med en två-åring kan jag tänka mig att tiden flyger fram, då blir man liksom inte sysslolös haha! Jag har ganska exakt två år mellan mina barn och jag minns hur det var att vara gravid med litet busfrö!
  11. Medlem sedan
    Jul 2005
    #6
    Snart kommer vi förbi illamående-perioden och får istället andra krämpor haha, men att må illa dag ut och dag in är tärande! Ja, i helgen blir det vila av!
  12. 6
    Snart kommer vi förbi illamående-perioden och får istället andra krämpor haha, men att må illa dag ut och dag in är tärande! Ja, i helgen blir det vila av!
  13. Medlem sedan
    Jul 2005
    #7
    Visst känns det stort att passerat embryo fasen!? Nu är det ju en liiten liiten människa där inne Passa på att vila mellan flyttlådorna, det behövs!
  14. 7
    Visst känns det stort att passerat embryo fasen!? Nu är det ju en liiten liiten människa där inne Passa på att vila mellan flyttlådorna, det behövs!
  15. Medlem sedan
    Feb 2012
    #8
    Härligt att det går framåt jag är i slutet av vecka 8 och mår såå illa att jag blivit sjukskriven. Vissa dagar kräks jag som en galning. Hoppas att det vänder snart. Hoppas ni andra mår bättre
  16. 8
    Härligt att det går framåt jag är i slutet av vecka 8 och mår såå illa att jag blivit sjukskriven. Vissa dagar kräks jag som en galning. Hoppas att det vänder snart. Hoppas ni andra mår bättre
  17. Medlem sedan
    May 2005
    #9
    Jag går in i vecka 9 idag. Jag mår sådär. Konstigt nog mår jag bäst när jag joggar eller cyklar eller så. Jag mår lite illa för jämnan tycker jag annars. Och så mår jag illa på ett vidrigt sätt, inte alls magsjukeaktigt som jag trott att gravidillamående var. Fast det går åh så bra att äta, jag kommer bli smällfet - igen.
  18. 9
    Jag går in i vecka 9 idag. Jag mår sådär. Konstigt nog mår jag bäst när jag joggar eller cyklar eller så. Jag mår lite illa för jämnan tycker jag annars. Och så mår jag illa på ett vidrigt sätt, inte alls magsjukeaktigt som jag trott att gravidillamående var. Fast det går åh så bra att äta, jag kommer bli smällfet - igen.
  19. Medlem sedan
    Jul 2005
    #10
    Fy vale för att kräkas! Hoppas verkligen du får må bättre snart!
  20. 10
    Fy vale för att kräkas! Hoppas verkligen du får må bättre snart!
  21. Medlem sedan
    Jul 2005
    #11
    Om du både joggar & cyklar så gör det ju inget om du stoppar i dig för att hålla illamåendet borta haha! Smällfeta ska vi alla bli, vikten får vi ta tag i när bebbarna kommit med många & långa barnvagnspromenader!
  22. 11
    Om du både joggar & cyklar så gör det ju inget om du stoppar i dig för att hålla illamåendet borta haha! Smällfeta ska vi alla bli, vikten får vi ta tag i när bebbarna kommit med många & långa barnvagnspromenader!
  23. Medlem sedan
    Jul 2011
    #12
    V 12 (11+3) o längtar till vecka 14 då jag tänkte berätta för alla!
  24. 12
    V 12 (11+3) o längtar till vecka 14 då jag tänkte berätta för alla!
  25. Medlem sedan
    Apr 2008
    #13
    Vecka 11 här med (10+5)
    Mår ganska bra, värsta illamåendet har passerat (mår bara illa i tågen och bussen nu).
  26. 13
    Vecka 11 här med (10+5)
    Mår ganska bra, värsta illamåendet har passerat (mår bara illa i tågen och bussen nu).
  27. Medlem sedan
    Jul 2005
    #14
    Wiee!!! Härligt
  28. 14
    Wiee!!! Härligt
  29. Medlem sedan
    Jul 2005
    #15
    Skönt att det börjat ge med sig, nu får börja se fram emot andra krämpor haha!
  30. 15
    Skönt att det börjat ge med sig, nu får börja se fram emot andra krämpor haha!
  31. Medlem sedan
    May 2005
    #16
    Äh det hjälps inte ens att jag gör det där, jag vägde 68 på inskrivningen och kan svära på att jag vägde 65 när jag blev gravid.
  32. 16
    Äh det hjälps inte ens att jag gör det där, jag vägde 68 på inskrivningen och kan svära på att jag vägde 65 när jag blev gravid.
  33. Medlem sedan
    Oct 2011
    #17
    Vecka 10! (9+3)
    Oroar mig hela tiden så jag hoppas att veckorna går fort nu! Mår toppenbra annars förutom att jag är trött och sugen på skräpmat.
    Men framåt går det. Snart vecka 13...
  34. 17
    Vecka 10! (9+3)
    Oroar mig hela tiden så jag hoppas att veckorna går fort nu! Mår toppenbra annars förutom att jag är trött och sugen på skräpmat.
    Men framåt går det. Snart vecka 13...

Liknande trådar

  1. en hel vecka, de har sovit en hel vecka!
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-02-06, 09:32
  2. Graviditeten vecka för vecka :)
    By Sarendal in forum _1109 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-02-01, 23:28
  3. Ny vecka och singel vecka :)
    By PappaMed2 in forum Singelmingel
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2010-11-03, 19:30
  4. Nästa vecka.. vecka 42
    By PappaMed2 in forum Singelmingel
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2010-10-17, 21:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar