Dagens skratt
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Feb 2001
    #1

    Dagens skratt

    Känner ni Cecilia Torudds serie ensamma mamman? I den ena serien ser man mamman som slàr tàn i sitt kök och som ryter svordomar och hennes tonàringar kommer springande och som säger: kallade du pà oss mamma?
    I morse hände precis samma sak här: min mobil ringde i väskan och hur jag än vände och vred pà väskan sà hittade jag inte mobilen. Jag svor högt typ "din satans jävla idiot var är du!!!" (ännu fulare och pà franska). Sambon kom springande med en mycket snopen min och sa 'ropade du pà mig?" *fniss* stackaren
  2. 1
    Dagens skratt Känner ni Cecilia Torudds serie ensamma mamman? I den ena serien ser man mamman som slàr tàn i sitt kök och som ryter svordomar och hennes tonàringar kommer springande och som säger: kallade du pà oss mamma?
    I morse hände precis samma sak här: min mobil ringde i väskan och hur jag än vände och vred pà väskan sà hittade jag inte mobilen. Jag svor högt typ "din satans jävla idiot var är du!!!" (ännu fulare och pà franska). Sambon kom springande med en mycket snopen min och sa 'ropade du pà mig?" *fniss* stackaren
  3. Medlem sedan
    Apr 2010
    #2
    Ha ha ha Jag älskar förövrigt Cecilia Torudds ensamma mamman, hur rolig som helst!
  4. 2
    Ha ha ha Jag älskar förövrigt Cecilia Torudds ensamma mamman, hur rolig som helst!
  5. Medlem sedan
    Dec 2005
    #3
    Awwww LMAO!!!
  6. 3
    Awwww LMAO!!!
  7. Medlem sedan
    Feb 2011
    #4
    Hahahahaaa, låter som jag men mina ramsor är på svenska så mannen lystrar inte.
  8. 4
    Hahahahaaa, låter som jag men mina ramsor är på svenska så mannen lystrar inte.
  9. Medlem sedan
    Feb 2001
    #5
    Hmmm jag borde kanske träna pà att svära pà svenska men det är inte det som kommer naturligast, ungefär som när man räknar
  10. 5
    Hmmm jag borde kanske träna pà att svära pà svenska men det är inte det som kommer naturligast, ungefär som när man räknar
  11. Medlem sedan
    Feb 2011
    #6
    Mina spontana tirader är väldigt fula. Multiplikationstabeller och alfabetsordning går helt klar snabbast på svenska. Är det sånt som sitter i ryggraden alltså?
    Nyfiken: finns det några fler/tvåspråkiga som kan multiplikationstabellen lika rinnande vattnigt på alla språk?
  12. 6
    Mina spontana tirader är väldigt fula. Multiplikationstabeller och alfabetsordning går helt klar snabbast på svenska. Är det sånt som sitter i ryggraden alltså?
    Nyfiken: finns det några fler/tvåspråkiga som kan multiplikationstabellen lika rinnande vattnigt på alla språk?
  13. Medlem sedan
    Feb 2001
    #7
    Nope bara pà franska, màste tänka hàrt när jag skall räkna pà svenska
  14. 7
    Nope bara pà franska, màste tänka hàrt när jag skall räkna pà svenska
  15. Medlem sedan
    Jan 2004
    #8
    Asg. Stackars sambon.
  16. 8
    Asg. Stackars sambon.
  17. Medlem sedan
    Jun 2004
    #9
    Men gud CuP, jag skrattar ihjäl mig.
  18. 9
    Men gud CuP, jag skrattar ihjäl mig.
  19. Medlem sedan
    Jul 2003
    #10
    Ha, ha!
  20. 10
    Ha, ha!
  21. Medlem sedan
    Mar 2003
    #11
    Tack för ett gott skratt. Den ska jag dela med mig med maken någon dag när han är på gott humör.
  22. 11
    Tack för ett gott skratt. Den ska jag dela med mig med maken någon dag när han är på gott humör.
  23. Medlem sedan
    Nov 2006
    #12
    Hahaha!
  24. 12
    Hahaha!

Liknande trådar

  1. Dagens skratt
    By *CuP* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-12-13, 01:15
  2. Dagens skratt
    By *CuP* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-01-05, 21:11
  3. Dagens skratt!
    By MsBecks in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-12-09, 20:53
  4. Dagens skratt...
    By evaoregon in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-03-13, 22:10
  5. Dagens Skratt!!
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-06-06, 14:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar