Vilket flow jag har!
_0910 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2007
    #1

    Vilket flow jag har!

    Jösses alltså! Ibland fattar man inte att man får till så mycket på en och samma gång. Den här helgen har jag haft energi till hur mycket som helst nästan. Jag har suttit och sytt klart en tunika till mig själv. Beställt nytt tyg som jag ska sy kläder till barnen av. Sedan har jag bakat för fullt. Har bakat flera kvällar i rad och även större delen av dagen idag. Det var helt tomt i alla mina frysar och snart fyller Adam år så det är lika bra att försöka fylla på i god tid!

    Nu är jag klar i köket för idag och ska ge mig ut på en promenad om en liten stund. Ska bli riktigt skönt trots att det duggar ute. Passar på att gå ut och möta Gabriel som ska hem från ett kalas om en liten stund.

    Annars så har vi äldste sonen sjuk här idag. Var jättelänge sedan vi haft sjuka barn här hemma och jag hade väl på känn att det kommer komma något innan vi kan säga att vi klarat oss hela vintern. Han har feber och det lutar än så länge åt att det är något influensaliknande. Mannen får vara hemma med honom imorgon.
    Vill ni läsa min nystartade blogg så maila mig för adressen!
  2. 1
    Vilket flow jag har! Jösses alltså! Ibland fattar man inte att man får till så mycket på en och samma gång. Den här helgen har jag haft energi till hur mycket som helst nästan. Jag har suttit och sytt klart en tunika till mig själv. Beställt nytt tyg som jag ska sy kläder till barnen av. Sedan har jag bakat för fullt. Har bakat flera kvällar i rad och även större delen av dagen idag. Det var helt tomt i alla mina frysar och snart fyller Adam år så det är lika bra att försöka fylla på i god tid!

    Nu är jag klar i köket för idag och ska ge mig ut på en promenad om en liten stund. Ska bli riktigt skönt trots att det duggar ute. Passar på att gå ut och möta Gabriel som ska hem från ett kalas om en liten stund.

    Annars så har vi äldste sonen sjuk här idag. Var jättelänge sedan vi haft sjuka barn här hemma och jag hade väl på känn att det kommer komma något innan vi kan säga att vi klarat oss hela vintern. Han har feber och det lutar än så länge åt att det är något influensaliknande. Mannen får vara hemma med honom imorgon.
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2
    You Go Girl !!

    Härligt - glädjs med dig att du har en sån´bra period
    - här är det precis tvärtom
    förutom att vi fått en påhälsning av influensan , så sover just nu mannen på soffan och det är inte för han är sjuk....
  4. 2
    You Go Girl !!

    Härligt - glädjs med dig att du har en sån´bra period
    - här är det precis tvärtom
    förutom att vi fått en påhälsning av influensan , så sover just nu mannen på soffan och det är inte för han är sjuk....
  5. Medlem sedan
    Jan 2007
    #3
    Ja det är härligt att man är inne i en bra period just nu! Men det var ju trist att höra att ni fått hem influensan. Ni hade ju haft sjukdomar så att det räckte för lång tid framöver var vi ju överens om. Krya på er!
  6. 3
    Ja det är härligt att man är inne i en bra period just nu! Men det var ju trist att höra att ni fått hem influensan. Ni hade ju haft sjukdomar så att det räckte för lång tid framöver var vi ju överens om. Krya på er!

Liknande trådar

  1. Vilket flow jag har!
    By Gabricia in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-03-20, 10:00
  2. Va lätt d e när man har flow....
    By Eriksdotte in forum Träning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-08-25, 20:51
  3. Flow-rapport
    By MrsHyde in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-08-04, 16:10
  4. Flow
    By MrsHyde in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-08-03, 19:44
  5. Har en del mer flow eller hur jag ska
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-05-08, 18:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar