Hinnsvepningen funkade!
_1203 Marsbarn
  1. Anonym
    #1

    Hinnsvepningen funkade!

    Efter hinnsvepning i torsdags v 40+2, fick jag Vattenavgång på lördagen 00.30, värkar startade en timme senare och strax innan kl 8 kom vår andra tjej!
  2. 1
    Hinnsvepningen funkade! Efter hinnsvepning i torsdags v 40+2, fick jag Vattenavgång på lördagen 00.30, värkar startade en timme senare och strax innan kl 8 kom vår andra tjej!
  3. Medlem sedan
    Aug 2009
    #2
    Grattis! Hur kommer det sig att du gjorde en hinnsvepning redan 40+2?
  4. 2
    Grattis! Hur kommer det sig att du gjorde en hinnsvepning redan 40+2?
  5. Medlem sedan
    Jul 2011
    #3
    Grattis! Är också nyfiken hur du fick göra en så tidig hinnsvepning? kram kram
  6. 3
    Grattis! Är också nyfiken hur du fick göra en så tidig hinnsvepning? kram kram
  7. Medlem sedan
    Jul 2011
    #4
    Grattis till tjejen! Skönt att få hjälp med igångsättning även så tidigt efter BF.
    Ta hand om er och mys på med era flickor!
  8. 4
    Grattis till tjejen! Skönt att få hjälp med igångsättning även så tidigt efter BF.
    Ta hand om er och mys på med era flickor!
  9. Medlem sedan
    Jul 2009
    #5
    Grattis! Jag vill också gärna vara hur man får BM att göra hinnsvepning
    LILLEFÖTTER
  10. 5
    Grattis! Jag vill också gärna vara hur man får BM att göra hinnsvepning
  11. Anonym
    #6
    Jag var urless på att vara gravid, jätte jobbigt andra gången och det kändes extra länge då jag gått hemma med gravidpenning. Kändes som jag gått o väntat på förlossningen sedan januari. Bebisen hade legat högt och rörligt ända tills jag var hos BM på kontroll i 40+2, då hon äntligen var ruckbar! Jag frågade BM om hon gjorde hinnsvepning och det kunde hon göra. Det var inget tal om att det var förtidigt eller så. Det enda hon sa att om jag hade varit förstagångsföderska skulle hon inte ha gjort det.
    Lycka till ni andra!
  12. 6
    Jag var urless på att vara gravid, jätte jobbigt andra gången och det kändes extra länge då jag gått hemma med gravidpenning. Kändes som jag gått o väntat på förlossningen sedan januari. Bebisen hade legat högt och rörligt ända tills jag var hos BM på kontroll i 40+2, då hon äntligen var ruckbar! Jag frågade BM om hon gjorde hinnsvepning och det kunde hon göra. Det var inget tal om att det var förtidigt eller så. Det enda hon sa att om jag hade varit förstagångsföderska skulle hon inte ha gjort det.
    Lycka till ni andra!

Liknande trådar

  1. Hinnsvepningen imorse....
    By Madde_syskon2011 in forum _1108 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-08-05, 16:35
  2. Hinnsvepningen i måndags
    By 4:an in forum _1008 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-08-23, 09:10
  3. Andra hinnsvepningen gjord och
    By annicaswe in forum _1005 Majbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-04-23, 19:27
  4. Hinnsvepningen funkade!
    By annicaswe in forum _1005 Majbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2010-04-23, 06:57
  5. Tussilago, hur gick hinnsvepningen?
    By kärlekensmirakel in forum _0905 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-05-20, 17:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar