Honhan!
_0910 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2007
    #1

    Honhan!

    Hur mår du? Tänker på dig! <3
    MammaMu till fem prinsessor
  2. 1
    Honhan! Hur mår du? Tänker på dig! <3
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2
    Tac tack !
    När man blir tårögd över en hälsning här inne då är det inte kul längre på hemmaplan....uppskattar din omtanke så !

    Vi har haft en extremt tuff priod på ett par månader med en massa sjukdommar och det tär på relationen när saker och ting ställs på sin spets och man ( jag) ser hur saker och ting värderas , prioriteras.

    Känns som om näsan knappt är över vattenytan och jag bara sprattlar på för att hålla mig kvar där !
    Stor kram till dig vackra fina prinsessmamman !
  4. 2
    Tac tack !
    När man blir tårögd över en hälsning här inne då är det inte kul längre på hemmaplan....uppskattar din omtanke så !

    Vi har haft en extremt tuff priod på ett par månader med en massa sjukdommar och det tär på relationen när saker och ting ställs på sin spets och man ( jag) ser hur saker och ting värderas , prioriteras.

    Känns som om näsan knappt är över vattenytan och jag bara sprattlar på för att hålla mig kvar där !
    Stor kram till dig vackra fina prinsessmamman !
  5. Medlem sedan
    Feb 2007
    #3
    Tack tack skulle det ju vara
  6. 3
    Tack tack skulle det ju vara
  7. Medlem sedan
    Jan 2006
    #4
    Hoppas ni hamnar ovanför ytan snart. Nu är våren här och sjukdomstiden snart över. Det är inte lätt att vara småbarnsförälder... Kram
  8. 4
    Hoppas ni hamnar ovanför ytan snart. Nu är våren här och sjukdomstiden snart över. Det är inte lätt att vara småbarnsförälder... Kram
  9. Medlem sedan
    Aug 2007
    #5
    Usch ja det är jobbigt ibland och som du säger så går alla krafter åt att hålla näsan ovanför vattenytan. Man får kämpa på tills lungorna fylls av ny frisk luft som håller en flytande och då ev adressera de problem som finns.

    Stor kram till dig och hoppas du snart flyter som en kork, omöjlig att sänka
  10. 5
    Usch ja det är jobbigt ibland och som du säger så går alla krafter åt att hålla näsan ovanför vattenytan. Man får kämpa på tills lungorna fylls av ny frisk luft som håller en flytande och då ev adressera de problem som finns.

    Stor kram till dig och hoppas du snart flyter som en kork, omöjlig att sänka

Liknande trådar

  1. Honhan!
    By Gabricia in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-07-24, 20:51
  2. honhan
    By Zalander in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-10-31, 17:03
  3. Tack honhan för boken!
    By **Emilia** in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-06-20, 09:32
  4. Honhan?
    By Gabricia in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-10-07, 10:11
  5. Honhan
    By Gabricia in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-10-06, 19:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar