Det går framåt!
_0910 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2011
    #1

    Det går framåt!

    Får nog säga att det faktiskt känns som att det börjar närma sig nu, med bebis nr 2. Är i vecka 28 nu. Räknade ut idag på jobbet att jag bara ska jobba 7 veckor till.. 7!! Det är ju nästan ingenting.. det var nog det som fick mig att känna att det är nära. Går hem 14 maj är det tänkt och ska ju inte ha bebis förrän 16 juni. Så jag blir hemma en månad. Ser fram emot den månaden i lugn och ro här hemma. Få fixa i ordning allt inför bebis..

    Nu håller jag tummarna att de 7 sista jobbveckorna fungerar bra. Hittills mår jag bara fint som gravid och känner det inte jobbigt på jobbet. Även om magen börjar bli stor och hindrar en att vara smidig och framförallt gör det svårare att slappna av och sitta bekvämt.. vilket gör att man blir tröttare mot slutet av dagen.
  2. 1
    Det går framåt! Får nog säga att det faktiskt känns som att det börjar närma sig nu, med bebis nr 2. Är i vecka 28 nu. Räknade ut idag på jobbet att jag bara ska jobba 7 veckor till.. 7!! Det är ju nästan ingenting.. det var nog det som fick mig att känna att det är nära. Går hem 14 maj är det tänkt och ska ju inte ha bebis förrän 16 juni. Så jag blir hemma en månad. Ser fram emot den månaden i lugn och ro här hemma. Få fixa i ordning allt inför bebis..

    Nu håller jag tummarna att de 7 sista jobbveckorna fungerar bra. Hittills mår jag bara fint som gravid och känner det inte jobbigt på jobbet. Även om magen börjar bli stor och hindrar en att vara smidig och framförallt gör det svårare att slappna av och sitta bekvämt.. vilket gör att man blir tröttare mot slutet av dagen.
  3. Medlem sedan
    Aug 2007
    #2
    Fantastiskt vad fort det har gått! Förra sommaren var du smått förtvivlad över att det aldrig tog sig och nu är det inte långt kvar
    Tänk vad snabbt livet förändras ibland!

    Hoppas du får njuta ordentligt sista månaden och hinner BPA ordentligt! Du har ju helt klart valt rätt period att gå hem
  4. 2
    Fantastiskt vad fort det har gått! Förra sommaren var du smått förtvivlad över att det aldrig tog sig och nu är det inte långt kvar
    Tänk vad snabbt livet förändras ibland!

    Hoppas du får njuta ordentligt sista månaden och hinner BPA ordentligt! Du har ju helt klart valt rätt period att gå hem
  5. Medlem sedan
    Oct 2011
    #3
    Påminn mig inte om den frustrationen jag kände då.. det var ett tungt halvår. Men å andra sidan känns det som bortblåst nu när vi lyckats och det dessutom närmar sig Dessutom en dag i detta väder... ja just nu är jag lycklig
  6. 3
    Påminn mig inte om den frustrationen jag kände då.. det var ett tungt halvår. Men å andra sidan känns det som bortblåst nu när vi lyckats och det dessutom närmar sig Dessutom en dag i detta väder... ja just nu är jag lycklig
  7. Medlem sedan
    Aug 2007
    #4
    *Gilla*
  8. 4
    *Gilla*
  9. Medlem sedan
    Feb 2007
    #5
    *Gilla*
  10. 5
    *Gilla*
  11. Medlem sedan
    Jun 2009
    #6
    Och nu när det är vår kommer tiden rusa iväg! Snart är det dags!
  12. 6
    Och nu när det är vår kommer tiden rusa iväg! Snart är det dags!

Liknande trådar

  1. Det går framåt...
    By Hjälp!!! in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-09-27, 20:01
  2. Dag 4, det går framåt.
    By Orkar inte ! in forum _0807 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-20, 10:33
  3. Nu tar hon sig framåt
    By Folkabo in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-05-12, 19:18
  4. Nu tar hon sig framåt...
    By mammaria79 in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-07-27, 21:59
  5. Det går framåt!
    By CexVa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-29, 16:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar