studie huvudvärk mm
Kropp & hälsa
  1. Medlem sedan
    Apr 2002
    #1

    studie huvudvärk mm

    Inspirerad av sjukgymnasternas projekt nedan, har jag också ett projekt för att öka på min erfarenhet.
    Det gäller behandlingar med kranio sakral terapi och de besvär jag är mest intresserad av är:
    huvudvärk, nackbesvär, käkledsbesvär, yrsel, kronisk stress

    Skicka din mejladress till min brevlåda, så sänder jag mer info.
  2. 1
    studie huvudvärk mm Inspirerad av sjukgymnasternas projekt nedan, har jag också ett projekt för att öka på min erfarenhet.
    Det gäller behandlingar med kranio sakral terapi och de besvär jag är mest intresserad av är:
    huvudvärk, nackbesvär, käkledsbesvär, yrsel, kronisk stress

    Skicka din mejladress till min brevlåda, så sänder jag mer info.
  3. Medlem sedan
    Apr 2002
    #2
    Glömde skriva att jag finns i Stockholm, söder ort.
  4. 2
    Glömde skriva att jag finns i Stockholm, söder ort.
  5. Medlem sedan
    Apr 2002
    #3
    Inga onda nackar, käkledsbesvär, stress?
  6. 3
    Inga onda nackar, käkledsbesvär, stress?
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4
    Har redan varit och roat mig kungligt på käkgymmet...
  8. 4
    Har redan varit och roat mig kungligt på käkgymmet...
  9. Medlem sedan
    Apr 2002
    #5
    Vad gör man på käkgymmet? Låter väldigt annorlunda än den väldigt milda behandling som jag ger.
  10. 5
    Vad gör man på käkgymmet? Låter väldigt annorlunda än den väldigt milda behandling som jag ger.
  11. Medlem sedan
    Mar 2003
    #6
    Bäst info får du nog om du tar kontakt med dem själv, finns på NUS (vll.se) och är en del av tandläkarhögskolan. Det var onekligen intressant att vara där även om jag kanske inte är klockrent i målgruppen.

    Btw, sista 10-15 minuterna var det ren avslappning så det är inte direkt supermegahård träning.
  12. 6
    Bäst info får du nog om du tar kontakt med dem själv, finns på NUS (vll.se) och är en del av tandläkarhögskolan. Det var onekligen intressant att vara där även om jag kanske inte är klockrent i målgruppen.

    Btw, sista 10-15 minuterna var det ren avslappning så det är inte direkt supermegahård träning.
  13. Medlem sedan
    Apr 2002
    #7
    5 kostnadsfria behandlingar ingår i mitt projekt. Utvärdering före och efter.
    Finns möjlighet att prova 20 min för att se(känna) vad det är. Det är torsdag 26 april. Skriv till min brevlåda för info.
  14. 7
    5 kostnadsfria behandlingar ingår i mitt projekt. Utvärdering före och efter.
    Finns möjlighet att prova 20 min för att se(känna) vad det är. Det är torsdag 26 april. Skriv till min brevlåda för info.
  15. Medlem sedan
    Apr 2002
    #8
    Har kollat lite på detta. Det är säkert jättebra. Gäller ju för var o en att hitta det som passar och hjälper. Tack för info om att detta finns.
  16. 8
    Har kollat lite på detta. Det är säkert jättebra. Gäller ju för var o en att hitta det som passar och hjälper. Tack för info om att detta finns.

Liknande trådar

  1. Ny studie
    By SophiaLovgren in forum Ensamförälder
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-09-04, 21:11
  2. studie om mkp ( CVS)
    By mamma dr in forum Gravidsnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-09-29, 20:16
  3. DS studie om sfinkterrupturer
    By Galotta in forum Förlossning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-24, 19:08
  4. Studie
    By Doktorand in forum Hjärtfel - barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-08, 11:52
  5. Studie-tips
    By mitty in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-11, 10:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar