Igår kväll dog min väninna....
Föräldraskap - kristen
  1. Medlem sedan
    Dec 2002
    #1

    Igår kväll dog min väninna....

    ...lugnt och fridullt. Blev inte mycket sömn i natt och Gudstjänsten idag var bara en enda lång gråt kändes det som. Var gärna med i bön för familjen som finns kvar.
  2. 1
    Igår kväll dog min väninna.... ...lugnt och fridullt. Blev inte mycket sömn i natt och Gudstjänsten idag var bara en enda lång gråt kändes det som. Var gärna med i bön för familjen som finns kvar.
  3. Medlem sedan
    Oct 2002
    #2
    Jag beklagar sorgen. Jag ber för alla anhöriga och på annat sätt närstående.
  4. 2
    Jag beklagar sorgen. Jag ber för alla anhöriga och på annat sätt närstående.
  5. Mumintjejen
    #3
    Beklagar sorgen och jag är med och ber för alla er kvarlevande som stod henne nära.
  6. 3
    Beklagar sorgen och jag är med och ber för alla er kvarlevande som stod henne nära.
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4
    Beklagar förlusten och är med i bön. Kram!
  8. 4
    Beklagar förlusten och är med i bön. Kram!
  9. Medlem sedan
    Nov 2006
    #5
    Jag är med och vill beklaga er förlust. Orkar bara hålla kvar tanken på hur det skulle vara i dina kläder några sekunder i taget.
  10. 5
    Jag är med och vill beklaga er förlust. Orkar bara hålla kvar tanken på hur det skulle vara i dina kläder några sekunder i taget.
  11. Annam.4
    #6
    Jag är med i bön och tanke!
  12. 6
    Jag är med i bön och tanke!
  13. Medlem sedan
    Dec 2002
    #7
    TACK alla. Just nu går det i 100 här. Har fått och tagit uppdraget att koordinera sång och musik, spela och sjunga på begravningen. Sorgen går upp och ner. När jag satt vid deras köksbord och pratade med hennes man satt jag bara och väntade på att hon skulle komma och slå sig ner. Helt absurdt när det gick upp för mej att så inte skulle ske. Så fortsätt gärna att be. Vill så gärna att sången och musiken verkligen blir så bra den bara kan. KRAM!
  14. 7
    TACK alla. Just nu går det i 100 här. Har fått och tagit uppdraget att koordinera sång och musik, spela och sjunga på begravningen. Sorgen går upp och ner. När jag satt vid deras köksbord och pratade med hennes man satt jag bara och väntade på att hon skulle komma och slå sig ner. Helt absurdt när det gick upp för mej att så inte skulle ske. Så fortsätt gärna att be. Vill så gärna att sången och musiken verkligen blir så bra den bara kan. KRAM!
  15. Annam.4
    #8
    Fortsätter be för allt!!

    Kramar!
  16. 8
    Fortsätter be för allt!!

    Kramar!
  17. Mumintjejen
    #9
    Ber att det ska få bli en fin begravning.
  18. 9
    Ber att det ska få bli en fin begravning.

Liknande trådar

  1. Igår ringde jag och väckte en väninna
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-09-08, 07:34
  2. har haft en väninna här i kväll
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2010-07-28, 22:53
  3. I kväll ska vi till mammas väninna som
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-08-04, 14:40
  4. Glögg kväll med väninna.
    By camilla_73 in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-01, 08:43
  5. Igår ringde min väninna...
    By Åsa m Alex, Molly & Klara in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-14, 09:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar