Sommar, sommar, sommartiiid
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Feb 2001
    #1

    Sommar, sommar, sommartiiid

    och ingen kommer upp. Har väckt storebror tvà gànger (bussen har gàtt), lillebror är pàklädd och verkar ha somnat om. Jag àker till fabriken om en halvtimme för att öppna dörrar àt màlarna och sambon skall pà begravning av en god vän inne i Paris.
    Hoppas att ni fàr en fin dag!
  2. 1
    Sommar, sommar, sommartiiid och ingen kommer upp. Har väckt storebror tvà gànger (bussen har gàtt), lillebror är pàklädd och verkar ha somnat om. Jag àker till fabriken om en halvtimme för att öppna dörrar àt màlarna och sambon skall pà begravning av en god vän inne i Paris.
    Hoppas att ni fàr en fin dag!
  3. Medlem sedan
    Oct 2001
    #2
    Jag önskar dig detsamma, en fin dag! Här skiner solen och det är ännu inte särskilt varmt men om vi följer tendensen från helgen så lär det bli just varmt inom ett par timmar. Jag har några lakan som behöver hängas ut så det passar mig utmärkt. Själv vaknade jag äckligt tidigt och har legat och småslumrat ett par timmar innan väckarklockan ringde. Steg upp och trodde att jag skulle kräkas men det hjälpte med ett glas vatten. Barnen var svårväckta men inte så hemskt som de skulle ha kunnat vara. M och E är lämnade på stödlektionen och L gör sina sista fixningar med hår och dylikt innan hon måste gå.
  4. 2
    Jag önskar dig detsamma, en fin dag! Här skiner solen och det är ännu inte särskilt varmt men om vi följer tendensen från helgen så lär det bli just varmt inom ett par timmar. Jag har några lakan som behöver hängas ut så det passar mig utmärkt. Själv vaknade jag äckligt tidigt och har legat och småslumrat ett par timmar innan väckarklockan ringde. Steg upp och trodde att jag skulle kräkas men det hjälpte med ett glas vatten. Barnen var svårväckta men inte så hemskt som de skulle ha kunnat vara. M och E är lämnade på stödlektionen och L gör sina sista fixningar med hår och dylikt innan hon måste gå.
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Här sussar flickorna sött men de måste upp om det inte ska bli panik inom kort.

    En kaffe till innan jag orkar göra lunchlådor.
  6. 3
    Här sussar flickorna sött men de måste upp om det inte ska bli panik inom kort.

    En kaffe till innan jag orkar göra lunchlådor.

Liknande trådar

  1. Sommar och sol
    By netzz in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-04-25, 18:58
  2. Sommar, sommar, sommaaaaaar
    By *CuP* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-29, 10:35
  3. Vad gör ni i sommar?
    By Karen m 3 in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2009-01-08, 23:27
  4. Sommar, sommar, sommar *trallar*
    By Anna i Seattle in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-05, 04:12
  5. Sommar, sommar, sommar... *lalalaa*
    By Ypsilon *solhatt på* in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-09, 12:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar