Bra jobb.
Föräldraskap - kristen
  1. Medlem sedan
    Apr 2002
    #1

    Bra jobb.

    Trivs jättebra där. På tvätteriet. Hoppas jag får anställning i slutet av året. Bra chef..tio minuter hemifrån. Trevligt folk. satsar på att jag orkar jobba 50%. vore helt underbart. Det ska jag ha som mål. Sen hoppas jag att min endometrios blir bättre den är jobbig. inte fått någon diagnos ännu. fast jag har tio symtom typ. Be gärna för den. Ville bara dela med mig. kram.
    ~mamma till en ängel *Robin* f/d 17 okt 2004~


    "Skogen skulle vara mycket tyst, om inga andra fåglar sjöng än de som sjunger bäst"
  2. 1
    Bra jobb. Trivs jättebra där. På tvätteriet. Hoppas jag får anställning i slutet av året. Bra chef..tio minuter hemifrån. Trevligt folk. satsar på att jag orkar jobba 50%. vore helt underbart. Det ska jag ha som mål. Sen hoppas jag att min endometrios blir bättre den är jobbig. inte fått någon diagnos ännu. fast jag har tio symtom typ. Be gärna för den. Ville bara dela med mig. kram.
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Ber -och så bra att du fått en bra arbetsplats!
  4. 2
    Ber -och så bra att du fått en bra arbetsplats!
  5. Medlem sedan
    Nov 2006
    #3
    Å vad roligt med jobbet. Arbetskamrater och chef är ju så jätteviktigt. Jag är med.
  6. 3
    Å vad roligt med jobbet. Arbetskamrater och chef är ju så jätteviktigt. Jag är med.
  7. Medlem sedan
    Apr 2002
    #4
    Jag använder nuvaring just nu för att slippa mens. Hoppas den är med mig. Det verkar bra än så länge... kram.
  8. 4
    Jag använder nuvaring just nu för att slippa mens. Hoppas den är med mig. Det verkar bra än så länge... kram.

Liknande trådar

  1. Jobb jobb jobb (rätt OT)
    By HeidiN72 in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-10-19, 05:36
  2. Jobb jobb jobb och dagis...
    By _annsan_ in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-02-26, 11:08
  3. JOBB JOBB JOBB ... Undrar ..?
    By 1976 in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-05-30, 18:29
  4. Jobb, jobb+annat jobbigt
    By Sweetie in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-26, 13:54
  5. Snökaos och jobb jobb
    By pehtra in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-26, 22:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar