I morgon
_1211 Novemberbarn
  1. Kvinnan i sjön
    #1

    I morgon

    ska jag på VUL, och jag är jättenervös! För vad vet jag inte egentligen, men så är det i alla fall.
    Allt är så overkligt!
  2. 1
    I morgon ska jag på VUL, och jag är jättenervös! För vad vet jag inte egentligen, men så är det i alla fall.
    Allt är så overkligt!
  3. Medlem sedan
    Oct 2002
    #2

    Jag ska...

    ...på vul på fredag. Jag är också jättenervös. Vi får hoppas på bra resultat för oss båda.
    Stolt mamma till Nellie 020901, Felix 040525 och Minea 080623. Sörjer änglapojkarna som dött i magen på mig i v19, v19 och v13. Nu bor det ännu en liten skrutt i min mage med bf 121120.

    Min gravidblogg;
    http://ivantanpaettliv.blogg.se

    Min blogg;
    http://litenskrutt.blogg.se/

    Mina auktioner;
    http://www.tradera.com/category/cate...x?ftgnr=460865
  4. 2
    Jag ska... ...på vul på fredag. Jag är också jättenervös. Vi får hoppas på bra resultat för oss båda.
  5. Medlem sedan
    Jul 1998
    #3
    Vad spännande för er, kan tänka mig att det hela blir lite mer verkligt efter detta. Lycka till! Själv får jag vänta till vecka 15-16, eller när det nu är, man lyssnar på hjärtljuden första gången och UL i vecka 18. Är ju ett tag kvar tills dess.
  6. 3
    Vad spännande för er, kan tänka mig att det hela blir lite mer verkligt efter detta. Lycka till! Själv får jag vänta till vecka 15-16, eller när det nu är, man lyssnar på hjärtljuden första gången och UL i vecka 18. Är ju ett tag kvar tills dess.
  7. Medlem sedan
    Mar 2012
    #4
    Det blir bra!
    Ska tänka på er!
    Du får lova att berätta sen!
    Inte bara stress! glöm inte att njuta också!
  8. 4
    Det blir bra!
    Ska tänka på er!
    Du får lova att berätta sen!
    Inte bara stress! glöm inte att njuta också!
  9. Kvinnan i sjön
    #5

    Det gick inte så bra

    De grejade och tittade länge och väl, men nån graviditet som motsvarade den trodda tiden finns inte.
    Slemhinnan som för drygt två veckor sen var tjock och fin hade iofs ökat och det fnns ett hålrum för graviditeten, så långt såg allt normalt ut. Men då har jag inte gått så långt som jag borde, kanske 5+ nån dag istället för 6+1 enl. sista mens. Men för den tiden såg allt normalt ut, men man kunde inte se varken gulesäck eller foster (än). De tog ett blodprov, och om de inte ringer idag och säger att halterna är för höga för vad man såg, eller för låga mot vad de borde vara så ska jag tillbaka om en vecka. Är hormonhalten fel blir det om två dagar för att avbryta graviditeten.

    Så ni får gärna hålla en tumme för att de INTE ringer idag, och att allt ser fint ut för v. 6+ några dagar om en vecka då.

    *nervös som fan. Och mådde jag inte illa förr så gör jag det nu*
  10. 5
    Det gick inte så bra De grejade och tittade länge och väl, men nån graviditet som motsvarade den trodda tiden finns inte.
    Slemhinnan som för drygt två veckor sen var tjock och fin hade iofs ökat och det fnns ett hålrum för graviditeten, så långt såg allt normalt ut. Men då har jag inte gått så långt som jag borde, kanske 5+ nån dag istället för 6+1 enl. sista mens. Men för den tiden såg allt normalt ut, men man kunde inte se varken gulesäck eller foster (än). De tog ett blodprov, och om de inte ringer idag och säger att halterna är för höga för vad man såg, eller för låga mot vad de borde vara så ska jag tillbaka om en vecka. Är hormonhalten fel blir det om två dagar för att avbryta graviditeten.

    Så ni får gärna hålla en tumme för att de INTE ringer idag, och att allt ser fint ut för v. 6+ några dagar om en vecka då.

    *nervös som fan. Och mådde jag inte illa förr så gör jag det nu*
  11. Medlem sedan
    Feb 2003
    #6

    Oj då!

    Hoppas att du får det besked du vill ha. Jag ska göra ultraljud om 4 veckor och har mycket svårt att tro att allt ska vara normalt här. Vi får väl se.
  12. 6
    Oj då! Hoppas att du får det besked du vill ha. Jag ska göra ultraljud om 4 veckor och har mycket svårt att tro att allt ska vara normalt här. Vi får väl se.
  13. Kvinnan i sjön
    #7

    Det är

    ingen som har ringt under "eftermiddagen" i alla fall, så hormonhalterna var väl normala för vad hon såg. Så det är bara att hoppas att vi ser en liten bebbe med hjärta och allt på tisdag! Men det är långt till dess!

    Jag tror absolut att det går bra på till UL! FInns ju ingenting som säger att det skulle vara nåt kontigt bara för att det är en IVF. Sitter den fast så gör den, oavsett hur den kom dit! *håller tummarna*
  14. 7
    Det är ingen som har ringt under "eftermiddagen" i alla fall, så hormonhalterna var väl normala för vad hon såg. Så det är bara att hoppas att vi ser en liten bebbe med hjärta och allt på tisdag! Men det är långt till dess!

    Jag tror absolut att det går bra på till UL! FInns ju ingenting som säger att det skulle vara nåt kontigt bara för att det är en IVF. Sitter den fast så gör den, oavsett hur den kom dit! *håller tummarna*
  15. Medlem sedan
    Mar 2012
    #8
    Oj . . stackare så jobbigt! Men som du säger, det sitter fast och även fast Tisdag känns långt borta så håller vi tummarna!
    KRAM
  16. 8
    Oj . . stackare så jobbigt! Men som du säger, det sitter fast och även fast Tisdag känns långt borta så håller vi tummarna!
    KRAM
  17. Medlem sedan
    Oct 2002
    #9
    Åh, vad jobbig väntan för dig! Jag håller tummarna att allt ser bra ut på tisdag!
  18. 9
    Åh, vad jobbig väntan för dig! Jag håller tummarna att allt ser bra ut på tisdag!
  19. Medlem sedan
    Feb 2003
    #10
    Håller tummarna på tisdag!
  20. 10
    Håller tummarna på tisdag!
  21. Medlem sedan
    Jul 1998
    #11
    Håller såklart också tummarna!!!
    Kram!
  22. 11
    Håller såklart också tummarna!!!
    Kram!

Liknande trådar

  1. God morgon god morgon hör fåglar...
    By Viivi in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-11-17, 08:36
  2. Godmorgon.. eller morgon och morgon :)
    By PappaMed2 in forum Singelmingel
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-03-15, 19:28
  3. god morgon! Måndag morgon och en ny
    By Pugini in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-02-08, 08:34
  4. God morgon! (Äntligen morgon!)
    By Gloria m 3 in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-11-16, 16:04
  5. I morgon är det kaffe morgon
    By J-Ox in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-23, 20:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar