Magbild
_1209 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2008
    #1

    Magbild

    Sådär...nu har jag lagt in en nytagen bild på magen och en bild från KUB-UL på lill*n
    Tror jag är ungefär lika stor nu i v 17 som jag var i v 24 med Troj *suck* hoppas det stannar av annars får det bli skottkärra snart att skjutsa magen i
  2. 1
    Magbild Sådär...nu har jag lagt in en nytagen bild på magen och en bild från KUB-UL på lill*n
    Tror jag är ungefär lika stor nu i v 17 som jag var i v 24 med Troj *suck* hoppas det stannar av annars får det bli skottkärra snart att skjutsa magen i
  3. Medlem sedan
    Jan 2010
    #2
    Var har du lagt upp dem? Jag är också mycket större den här gången. Får se vart det slutar...
  4. 2
    Var har du lagt upp dem? Jag är också mycket större den här gången. Får se vart det slutar...
  5. Medlem sedan
    Feb 2012
    #3
    Vad fiint! Jag vill också ha så stor mage Jag som tyckte att min var stor...

    Nu har jag också lagt upp en i galleriet på profilen! Kan inte alla göra det? Visste inte ens att man hade ett bild-galleri här, nu ska det snokas!
  6. 3
    Vad fiint! Jag vill också ha så stor mage Jag som tyckte att min var stor...

    Nu har jag också lagt upp en i galleriet på profilen! Kan inte alla göra det? Visste inte ens att man hade ett bild-galleri här, nu ska det snokas!
  7. Medlem sedan
    Feb 2012
    #4
    Nu har jag snokat och kikat på era magar! Fina

    Jag vet inte om jag är så modig att jag vågar lägga upp någon bild på min... tycker inte den är särskilt snygg just nu.. mest plufsig. men jag ska fundera..
  8. 4
    Nu har jag snokat och kikat på era magar! Fina

    Jag vet inte om jag är så modig att jag vågar lägga upp någon bild på min... tycker inte den är särskilt snygg just nu.. mest plufsig. men jag ska fundera..
  9. Medlem sedan
    Jan 2010
    #5
    Aha, man kan bara se om man är inloggad. Nu såg jag din fina mage:-)
  10. 5
    Aha, man kan bara se om man är inloggad. Nu såg jag din fina mage:-)
  11. Medlem sedan
    Jan 2012
    #6
    Ohhh vilken mysig mage!!! jag vill ju också blir stooooor.. är i vecka 14 (13+3) och är rätt så avis nu på dig.. men jag vet att det kommer för mig med
  12. 6
    Ohhh vilken mysig mage!!! jag vill ju också blir stooooor.. är i vecka 14 (13+3) och är rätt så avis nu på dig.. men jag vet att det kommer för mig med
  13. Medlem sedan
    Sep 2008
    #7
    Så fin och mysig mage : ) Det kommer säkert att stanna av lite sen i växten, eller jag hoppas iaf att min gör det också ; )
    Blev inspirerad och nu ligger det en ny magbild på min mage i v.14 i mitt galleri.
  14. 7
    Så fin och mysig mage : ) Det kommer säkert att stanna av lite sen i växten, eller jag hoppas iaf att min gör det också ; )
    Blev inspirerad och nu ligger det en ny magbild på min mage i v.14 i mitt galleri.
  15. Medlem sedan
    Feb 2012
    #8
    oh, vad fin! Jag märker att min tydligen inte är så stor (se mitt galleri v.17) som jag trodde
  16. 8
    oh, vad fin! Jag märker att min tydligen inte är så stor (se mitt galleri v.17) som jag trodde
  17. Medlem sedan
    Feb 2009
    #9
    Shit, du har ju en rejäl mage
    Där ligger vi andra i lä, men snart så!

    Vilken fin UL bild ni fick <3
  18. 9
    Shit, du har ju en rejäl mage
    Där ligger vi andra i lä, men snart så!

    Vilken fin UL bild ni fick <3
  19. Medlem sedan
    Sep 2008
    #10
    Den är alldeles lagom och fin : )
  20. 10
    Den är alldeles lagom och fin : )
  21. Medlem sedan
    Feb 2012
    #11
    Det är ju första kiddot också, så då växer väl magen i naturlig ordning lite långsammare än för er andra som har barn sedan tidigare!
  22. 11
    Det är ju första kiddot också, så då växer väl magen i naturlig ordning lite långsammare än för er andra som har barn sedan tidigare!
  23. Medlem sedan
    Jan 2010
    #12
    Fin kula! Finns några magbilder i mitt galleri också.. också två bilder från RUL Spanade lite på era andras bilder också Det är så kul

    / Från Augustigruppen (Med en liten chans att hamna i september till slut :P)
  24. 12
    Fin kula! Finns några magbilder i mitt galleri också.. också två bilder från RUL Spanade lite på era andras bilder också Det är så kul

    / Från Augustigruppen (Med en liten chans att hamna i september till slut :P)
  25. Medlem sedan
    Dec 2011
    #13
    Å! Älskar magbilder! Ska ta och lägga upp några jag med i helgen.
  26. 13
    Å! Älskar magbilder! Ska ta och lägga upp några jag med i helgen.
  27. Medlem sedan
    Aug 2011
    #14
    Vilka underbara magar ni har tjejer!!! Blir lite avis nu Här märks det inte annat än på att byxorna sitter fruktansvärt obekvämt nu. Längtar tills det kommer synas oå Har lite hull på magen och det döljer bra än så länge. Hoppas det börjar ta fart snart, så att man känner att det verkligen finns någon därinne som växer och förhoppningsvis mår bra.
  28. 14
    Vilka underbara magar ni har tjejer!!! Blir lite avis nu Här märks det inte annat än på att byxorna sitter fruktansvärt obekvämt nu. Längtar tills det kommer synas oå Har lite hull på magen och det döljer bra än så länge. Hoppas det börjar ta fart snart, så att man känner att det verkligen finns någon därinne som växer och förhoppningsvis mår bra.
  29. Medlem sedan
    Feb 2009
    #15
    Haha! Ja precis,, för våra magmuskler bara sträcker upp händerna i luften ropar 'jag ger mig' och viker villigt undan!!

    Haha precis så är det Jag är nog lite större än sist också, ska se till att lägga upp en bild jag också!
  30. 15
    Haha! Ja precis,, för våra magmuskler bara sträcker upp händerna i luften ropar 'jag ger mig' och viker villigt undan!!

    Haha precis så är det Jag är nog lite större än sist också, ska se till att lägga upp en bild jag också!
  31. Medlem sedan
    Dec 2011
    #16
    Är också från Augustigruppen men har också lagt upp magbilder i mitt galleri. Från några veckor tbx + UL bild som är otroligt tydlig, tycker jag
  32. 16
    Är också från Augustigruppen men har också lagt upp magbilder i mitt galleri. Från några veckor tbx + UL bild som är otroligt tydlig, tycker jag
  33. Medlem sedan
    Jan 2010
    #17
    Så där! Nu har jag också lagt upp en bild i vecka 17+1:-)
  34. 17
    Så där! Nu har jag också lagt upp en bild i vecka 17+1:-)
  35. Medlem sedan
    Mar 2008
    #18
    Eller hur, detta är ju min 4:e graviditet (hade 1 MF i v 9 innan lill*n nu) inom 5 år så här finns inte en tanke på att kämpa emot. Magmuskler??? Vad är det???
  36. 18
    Eller hur, detta är ju min 4:e graviditet (hade 1 MF i v 9 innan lill*n nu) inom 5 år så här finns inte en tanke på att kämpa emot. Magmuskler??? Vad är det???
  37. Medlem sedan
    Dec 2011
    #19
    Nu har jag hittat till min sida (har mest varit intresserad av er andra hittills Dock förstår jag inte hur jag ska kunna lägga till bilder. Jag har gått igenom alla rubriker och det enda jag lyckats med är att fixa en profilbild. Där har ni i alla fall magen från idag 18+0. Teknisk support önskas!
  38. 19
    Nu har jag hittat till min sida (har mest varit intresserad av er andra hittills Dock förstår jag inte hur jag ska kunna lägga till bilder. Jag har gått igenom alla rubriker och det enda jag lyckats med är att fixa en profilbild. Där har ni i alla fall magen från idag 18+0. Teknisk support önskas!
  39. Medlem sedan
    Jan 2010
    #20
    Fin mage 83lihol! För att lägga upp fler bilder klickar du på "galleri" i vänsterspalten, därinne hittar du "ladda upp foto".
  40. 20
    Fin mage 83lihol! För att lägga upp fler bilder klickar du på "galleri" i vänsterspalten, därinne hittar du "ladda upp foto".
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. ny magbild
    By kasc in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-07-28, 20:11
  2. Ny magbild
    By singoalla in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-25, 21:08
  3. Ny magbild..
    By susisan in forum _0706 Junibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-05-21, 13:41
  4. Ny magbild
    By Starchildgirl in forum _0706 Junibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-05-16, 15:43
  5. Magbild här med!
    By Lyddan in forum _0707 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-04-10, 17:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar