Ovanligt trött
Barnsjukdomar
  1. Medlem sedan
    Mar 2012
    #1

    Ovanligt trött

    Min dotter är 4år och är väldigt trött. Hon vill vila/sova flera gånger mitt på dagen.
    Läkaren tror på Narkolepsi. Nu har hon precis börjat på dagis igen efter 2 veckors vila här hemma. De sista dagarna var hon som vanligt igen , en pigg fyra åring..
    Och efter 2 dagar på dagis e hon trött igen och orkar inte. E det någon som kan komma med några andra ideér vad det kan vara????Har kanske hört något liknande??Måste finna tröst någonstans...
  2. 1
    Ovanligt trött Min dotter är 4år och är väldigt trött. Hon vill vila/sova flera gånger mitt på dagen.
    Läkaren tror på Narkolepsi. Nu har hon precis börjat på dagis igen efter 2 veckors vila här hemma. De sista dagarna var hon som vanligt igen , en pigg fyra åring..
    Och efter 2 dagar på dagis e hon trött igen och orkar inte. E det någon som kan komma med några andra ideér vad det kan vara????Har kanske hört något liknande??Måste finna tröst någonstans...
  3. Anonyma
    #2
    Har ni kollat allergier? Järn? Brist på något annat ämne i kroppen?

    Hur ser dagarna ut på dagis? Finns det möjlighet till avskildhet med lugn och ro? Är det "bra" struktur på dagarna och verksamheten?

    Hoppas ni hittar en lösning för er dotter! <3
  4. 2
    Har ni kollat allergier? Järn? Brist på något annat ämne i kroppen?

    Hur ser dagarna ut på dagis? Finns det möjlighet till avskildhet med lugn och ro? Är det "bra" struktur på dagarna och verksamheten?

    Hoppas ni hittar en lösning för er dotter! <3
  5. Medlem sedan
    Mar 2012
    #3
    Dom har tagit många blodprover t.o.m gluten det är inget fel med henne.

    På dagis e dom underbara, låter henne vila när hon behöver det. Barnen accepterar det. Ibland ligger hon på golvet medan dom leker intill och dom låter henne vara. Dom har oxå fått upp en vagn där dom kan köra henne i om hon inte orkar att gå när dom e ute.
    Ja det e bra struktur. Tack, jag hoppas oxå att det snart blir en lösning, så man kan slippa denna oro.
  6. 3
    Dom har tagit många blodprover t.o.m gluten det är inget fel med henne.

    På dagis e dom underbara, låter henne vila när hon behöver det. Barnen accepterar det. Ibland ligger hon på golvet medan dom leker intill och dom låter henne vara. Dom har oxå fått upp en vagn där dom kan köra henne i om hon inte orkar att gå när dom e ute.
    Ja det e bra struktur. Tack, jag hoppas oxå att det snart blir en lösning, så man kan slippa denna oro.
  7. Anonyma
    #4
    Jaa, om de kollat allt så vet jag tyvärr inte mer. Bra att dagis är så öppna och strukturerade.

    Ett långskott, men en fd kollega till mig var trött mest hela tiden. Det visade sig vara en långt gången urinvägsinfektion. Har ni kollat det?

    Håller tummarna för er!
  8. 4
    Jaa, om de kollat allt så vet jag tyvärr inte mer. Bra att dagis är så öppna och strukturerade.

    Ett långskott, men en fd kollega till mig var trött mest hela tiden. Det visade sig vara en långt gången urinvägsinfektion. Har ni kollat det?

    Håller tummarna för er!
  9. Liz*
    #5
    Hade hon blivit vaccinerad med något innan denna trötthet infann sig?
  10. 5
    Hade hon blivit vaccinerad med något innan denna trötthet infann sig?

Liknande trådar

  1. Ovanligt fin
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2012-02-28, 12:22
  2. ett ovanligt....
    By mirakel nr.2 in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-11-02, 23:33
  3. Hur ovanligt är det
    By anonymt namn in forum Skolbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-02-03, 15:40
  4. Är det ovanligt bra
    By Maria in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-18, 08:31
  5. Ovanligt ont vid ÄL
    By Elin. in forum Mellan missfall & graviditet
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-03, 10:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar