Avslaget
_1203 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2012
    #1

    Avslaget

    Är nu inne på två veckor efter förlossningen. Avslaget har närmsta dagarna varit som brunaktig flytning men idag är den helt klarröd. Bör jag vara orolig? Varför börjar man blöda igen? Någon som haft/har liknande?
  2. 1
    Avslaget Är nu inne på två veckor efter förlossningen. Avslaget har närmsta dagarna varit som brunaktig flytning men idag är den helt klarröd. Bör jag vara orolig? Varför börjar man blöda igen? Någon som haft/har liknande?
  3. Anonym
    #2
    Jag är inne på 4e veckan med avslag och efter ca två veckor med brun/beiga tjocka flytningar fick jag häromdagen rätt som det var rent blod i trosan. Det var som en mindre mens men senare på kvällen och dagen efter var det tillbaka till flytningar igen.. Vet inte varför det blir så men jag TROR inte att det är ngn fara.. Slå en signal till 1177 om du blir alltför orolig!

    Kram
  4. 2
    Jag är inne på 4e veckan med avslag och efter ca två veckor med brun/beiga tjocka flytningar fick jag häromdagen rätt som det var rent blod i trosan. Det var som en mindre mens men senare på kvällen och dagen efter var det tillbaka till flytningar igen.. Vet inte varför det blir så men jag TROR inte att det är ngn fara.. Slå en signal till 1177 om du blir alltför orolig!

    Kram
  5. Medlem sedan
    Sep 2011
    #3
    Vet inte varför, men jag har likadant. Jag har bara antagit att det är normalt. )
  6. 3
    Vet inte varför, men jag har likadant. Jag har bara antagit att det är normalt. )
  7. Medlem sedan
    Aug 2010
    #4
    - på besök -

    det är helt normalt! så fort man anstränger sig lite mer en dag så kan det börja blöda klarrött igen, för att sedan återgå till brunt igen!
  8. 4
    - på besök -

    det är helt normalt! så fort man anstränger sig lite mer en dag så kan det börja blöda klarrött igen, för att sedan återgå till brunt igen!
  9. Medlem sedan
    Aug 2009
    #5
    Så har jag också, har visserligen bara gått en vecka sedan förlossningen men det varierar ganska mycket mellan brun eller ljusröd flytning och blod. Så länge jag mår bra och inte blöder floder bryr jag mig inte om det.
  10. 5
    Så har jag också, har visserligen bara gått en vecka sedan förlossningen men det varierar ganska mycket mellan brun eller ljusröd flytning och blod. Så länge jag mår bra och inte blöder floder bryr jag mig inte om det.
  11. Medlem sedan
    Jan 2012
    #6
    Okej Skönt att veta. Man blir orolig för minsta lilla ;p
  12. 6
    Okej Skönt att veta. Man blir orolig för minsta lilla ;p

Liknande trådar

  1. Avslaget!?
    By hedvig in forum _0902 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-12, 15:56
  2. Avslaget?
    By Bebis i nov.. in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-01, 18:26
  3. Avslaget
    By hellokiller+N in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-11-13, 13:31
  4. Avslaget??
    By zandra85 in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-23, 18:17
  5. Avslaget
    By Tinni in forum _0706 Junibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-07-12, 09:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar