Bloggpotrtal för svenskkyrkliga
Föräldraskap - kristen
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Bloggpotrtal för svenskkyrkliga

    Ny sådan - som vill tala om att kyrkans tidning och liberalkyrkliga seglora smedja inte är de enda rösterna om och från svenska kyrkan. Jag saknar de gammelkyrkliga skribenterna och undrar surt om Gabriel Fjellander räknar med att de blir utputtade alltför snart med näsan före såsom Appell rök förra veckan
  2. 1
    Bloggpotrtal för svenskkyrkliga Ny sådan - som vill tala om att kyrkans tidning och liberalkyrkliga seglora smedja inte är de enda rösterna om och från svenska kyrkan. Jag saknar de gammelkyrkliga skribenterna och undrar surt om Gabriel Fjellander räknar med att de blir utputtade alltför snart med näsan före såsom Appell rök förra veckan
  3. Medlem sedan
    Nov 2006
    #2
    Berätta mer om Appell . såg i KT att han förklarats obehörig men vet inget mer om honom?

    Jag är ju som bekant en liberal människa (i världslig mening, inte nödvändigtvis teologisk) som har rätt stora problem med en del av av vad Seglora predikar och den arena de tar och ges. För att komplicera saker så finner jag också Annika Borg rätt svårsmält - men ens fiendes fiender är inte alltid ens vänner. (Och ordet fiende är helt felvalt, jag fattar det, men i brist på bättre...) Blev glad att hitta Tankar i natten på den nya portalen, och Judith Fagrells blogg är en alldeles ny favorit här.
  4. 2
    Berätta mer om Appell . såg i KT att han förklarats obehörig men vet inget mer om honom?

    Jag är ju som bekant en liberal människa (i världslig mening, inte nödvändigtvis teologisk) som har rätt stora problem med en del av av vad Seglora predikar och den arena de tar och ges. För att komplicera saker så finner jag också Annika Borg rätt svårsmält - men ens fiendes fiender är inte alltid ens vänner. (Och ordet fiende är helt felvalt, jag fattar det, men i brist på bättre...) Blev glad att hitta Tankar i natten på den nya portalen, och Judith Fagrells blogg är en alldeles ny favorit här.
  5. Medlem sedan
    Nov 2006
    #3
    Aah, Google är min kompis. Såg notisen men missade artikeln...
  6. 3
    Aah, Google är min kompis. Såg notisen men missade artikeln...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar