Mamma bootcamp!!
1201 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2011
    #1

    Mamma bootcamp!!

    Nu har jag gått på två pass! Jätteroligt men en chock för mina stackars muskler som legat i en lång dvala. Att jogga baklänges uppför backar släpandes på barnvagn, det suger i låren det...

    I vilket fall så kan jag varmt rekommendera mamma bootcamp om det finns där du bor, och du börjar bli sugen på att komma ut i rörelse igen
  2. 1
    Mamma bootcamp!! Nu har jag gått på två pass! Jätteroligt men en chock för mina stackars muskler som legat i en lång dvala. Att jogga baklänges uppför backar släpandes på barnvagn, det suger i låren det...

    I vilket fall så kan jag varmt rekommendera mamma bootcamp om det finns där du bor, och du börjar bli sugen på att komma ut i rörelse igen
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2
    Låter intressant. Sökte lite på nätet men det verkar inte så lätt att hitta tider när passen är?
  4. 2
    Låter intressant. Sökte lite på nätet men det verkar inte så lätt att hitta tider när passen är?
  5. Medlem sedan
    Jun 2011
    #3
    Vad får man göra för övningar? Jag funderar också på att testa ett pass så jag kommer igång. Men jag vågar inte springa eller hoppa förrän om en månad så jag kanske ska vänta. Kanske är det bättre att köra igång med styrketräning.
  6. 3
    Vad får man göra för övningar? Jag funderar också på att testa ett pass så jag kommer igång. Men jag vågar inte springa eller hoppa förrän om en månad så jag kanske ska vänta. Kanske är det bättre att köra igång med styrketräning.
  7. Medlem sedan
    Aug 2010
    #4
    Tack för tipset, det låter roligt och sjukt jobbigt!
  8. 4
    Tack för tipset, det låter roligt och sjukt jobbigt!
  9. Medlem sedan
    May 2011
    #5

    Helt anpassat till nyförlösta

    Övningarna är jättebra, både kondition och styrka. Alla övningar är anpassade till oss som just gått igenom en graviditet och fokuserar på att stärka våra kroppar igen. Inga hopp eller andra tokigheter.

    Jag går i Spånga och vi ses måndagar och fredagar kl 9.30. Malin som leder passen är utbildad sjuksköterska och utbildad tränare. Jättebra, kan varmt rekommendera!!
  10. 5
    Helt anpassat till nyförlösta Övningarna är jättebra, både kondition och styrka. Alla övningar är anpassade till oss som just gått igenom en graviditet och fokuserar på att stärka våra kroppar igen. Inga hopp eller andra tokigheter.

    Jag går i Spånga och vi ses måndagar och fredagar kl 9.30. Malin som leder passen är utbildad sjuksköterska och utbildad tränare. Jättebra, kan varmt rekommendera!!

Liknande trådar

  1. Bootcamp
    By Nettikan in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2010-05-07, 04:23
  2. Höstens utmaning - Bootcamp!
    By Sweetie in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-08-20, 08:48
  3. oooo's Mamma Bootcamp:
    By anchita in forum Träning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-05-13, 08:50
  4. Bootcamp..
    By Annika60 in forum Träning
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-03-25, 18:28
  5. Bootcamp?
    By Annika60 in forum Träning
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-10-26, 18:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar