Jamen varför inte en sjuka till?
_0910 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2009
    #1

    Jamen varför inte en sjuka till?

    Familjen är frisk, förutom Leo som snorar o hostar...vi ska till BVC läkaren idag på tvåmånaderskoll så då ska de lyssna lite extra på honom får vi se....

    Och jag har troligen åkt på bihåleinflammation! Super!

    Behöver jag tala om att jag bröt ihop imorse av sjukdomskänslan i kroppen? Gick o la mig igår med värk i hela kroppen och hoppades det skulle va över imorse, men icke sa nicke.
    Em -- -,- -`- -@
  2. 1
    Jamen varför inte en sjuka till? Familjen är frisk, förutom Leo som snorar o hostar...vi ska till BVC läkaren idag på tvåmånaderskoll så då ska de lyssna lite extra på honom får vi se....

    Och jag har troligen åkt på bihåleinflammation! Super!

    Behöver jag tala om att jag bröt ihop imorse av sjukdomskänslan i kroppen? Gick o la mig igår med värk i hela kroppen och hoppades det skulle va över imorse, men icke sa nicke.
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    Hur har det gått med Leos förkylning och med dina bihålor?
  4. 2
    Hur har det gått med Leos förkylning och med dina bihålor?
  5. Medlem sedan
    Mar 2009
    #3
    Leo har hållt sig med bara lite hosta o snorig. Snoret är bättre, nästan borta, men hosta är ju envist! BVC-läkaren lyssnade på lungorna i onsdags och det lät bra, slemmet sitter ytligt och inte i lungorna tack och lov. Imorse kräktes han när han hostade (första gången) och det kändes bra faktiskt, för det kom ju äntligen upp en massa slem.

    Jag mår bättre också, har haft en sån himla värk i kroppen några dagar, men idag, äntligen, känns det bättre! När jag rör mig, i stallet och så, så snörvlar jag ut en himla massa grönt slem (ursäkta detaljerna) och det känns bra att det kommer ut. Läste att det kan vara bra att röra sig försiktigt vid bihåleinflammation då de sväller av då och slemmet lättare frigörs.
  6. 3
    Leo har hållt sig med bara lite hosta o snorig. Snoret är bättre, nästan borta, men hosta är ju envist! BVC-läkaren lyssnade på lungorna i onsdags och det lät bra, slemmet sitter ytligt och inte i lungorna tack och lov. Imorse kräktes han när han hostade (första gången) och det kändes bra faktiskt, för det kom ju äntligen upp en massa slem.

    Jag mår bättre också, har haft en sån himla värk i kroppen några dagar, men idag, äntligen, känns det bättre! När jag rör mig, i stallet och så, så snörvlar jag ut en himla massa grönt slem (ursäkta detaljerna) och det känns bra att det kommer ut. Läste att det kan vara bra att röra sig försiktigt vid bihåleinflammation då de sväller av då och slemmet lättare frigörs.
  7. Medlem sedan
    Jan 2007
    #4
    Skönt att ni är bättre!
  8. 4
    Skönt att ni är bättre!

Liknande trådar

  1. Jamen, varför inte?
    By malojeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-06-11, 20:58
  2. Jamen varför inte
    By malojeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-09-23, 08:23
  3. Varför är alla så sjuka?
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-02-05, 16:46
  4. jamen VARFÖR...
    By runa in forum Ordet är fritt
    Svar: 39
    Senaste inlägg: 2007-11-21, 20:03
  5. En orsak till varför man inte
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-22, 18:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar