Nu är hon här! :)
_1204 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2012
    #1

    Nu är hon här! :)

    Inatt födde jag en liten tös på 2925 gram och ynka 47 cm lång . Hon kom klockan 04.52 och var 19 dagar förtidig. Hon är helt underbar å jag är så glad. Tror jag testade det mesta i smärtlindrings väg men syrgasen blev min räddning i slutändan .
    Nu ligger vi här så nödja å vilar och hoppas på att få komma hem imorgon och göra sig redo för lite vardag, och träffa hunden som nu har blivit "storebror" .
  2. 1
    Nu är hon här! :) Inatt födde jag en liten tös på 2925 gram och ynka 47 cm lång . Hon kom klockan 04.52 och var 19 dagar förtidig. Hon är helt underbar å jag är så glad. Tror jag testade det mesta i smärtlindrings väg men syrgasen blev min räddning i slutändan .
    Nu ligger vi här så nödja å vilar och hoppas på att få komma hem imorgon och göra sig redo för lite vardag, och träffa hunden som nu har blivit "storebror" .
  3. Medlem sedan
    Jul 2009
    #2
    Stort grattis!! Njut av de första stunderna tillsammans
    /phanta
  4. 2
    Stort grattis!! Njut av de första stunderna tillsammans
    /phanta
  5. Medlem sedan
    Aug 2008
    #3
    Härligt! Grattis!
  6. 3
    Härligt! Grattis!
  7. Medlem sedan
    Mar 2002
    #4
    Grattis
  8. 4
    Grattis
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    Å vad mysigt!! Grattis!
  10. 5
    Å vad mysigt!! Grattis!
  11. Medlem sedan
    Sep 2009
    #6
    Grattis!!!
  12. 6
    Grattis!!!
  13. Medlem sedan
    Nov 2009
    #7
    Grattis till lilla gumman! Hon ville ut i förtid - ivrig att träffa mamma, pappa och "storebror" förstås.
  14. 7
    Grattis till lilla gumman! Hon ville ut i förtid - ivrig att träffa mamma, pappa och "storebror" förstås.
  15. Medlem sedan
    Aug 2011
    #8
    Åh så mysigt! STORT Grattis!!! =)
  16. 8
    Åh så mysigt! STORT Grattis!!! =)
  17. Medlem sedan
    Oct 2011
    #9
    stort grattis till lilltjejen!!
  18. 9
    stort grattis till lilltjejen!!
  19. Medlem sedan
    Aug 2011
    #10
    Inatt födde jag en liten tös på 2925 gram och ynka 47 cm lång . Hon kom klockan 04.52 och var 19 dagar förtidig. Hon är helt underbar å jag är så glad. Tror jag testade det mesta i smärtlindrings väg men syrgasen blev min räddning i slutändan .
    Nu ligger vi här så nödja å vilar och hoppas på att få komma hem imorgon och göra sig redo för lite vardag, och träffa hunden som nu har blivit "storebror" .









    Stort grattis, min första kom också tidigt, v 36+6 men var pigg han med.
  20. 10
    Inatt födde jag en liten tös på 2925 gram och ynka 47 cm lång . Hon kom klockan 04.52 och var 19 dagar förtidig. Hon är helt underbar å jag är så glad. Tror jag testade det mesta i smärtlindrings väg men syrgasen blev min räddning i slutändan .
    Nu ligger vi här så nödja å vilar och hoppas på att få komma hem imorgon och göra sig redo för lite vardag, och träffa hunden som nu har blivit "storebror" .









    Stort grattis, min första kom också tidigt, v 36+6 men var pigg han med.
  21. Medlem sedan
    Aug 2010
    #11
    Stort grattis!!!
  22. 11
    Stort grattis!!!
  23. Medlem sedan
    Jul 2007
    #12
    Grattis till tösen!!
  24. 12
    Grattis till tösen!!
  25. Medlem sedan
    Feb 2012
    #13
    Tackar allihoppa! Ja det blev en liten Tova efter ett familjeråd på BB, vi frågade om hon ville heta så eller ett annat namn, men hon svarade på Tova .
    Och idag har Tova fått en pappa på papper med, i juridisk mening alltså, så nu är vi en familj . Så mysigt att ha henne här på sitt bröst å bara gosa. Skönt när allt lugnat sig och amningen börjar funka utmärkt!.
    Ett litet stöd för alla mammaor som inte får igång amningen direkt, ge inte upp, var envisa så går det till sist, mycket blod, svett och tårar på den fronten här, men äntligen rinner det på och gumman är så hungrig så. Nästan så man kan starta ett mejeri ;D haha.
  26. 13
    Tackar allihoppa! Ja det blev en liten Tova efter ett familjeråd på BB, vi frågade om hon ville heta så eller ett annat namn, men hon svarade på Tova .
    Och idag har Tova fått en pappa på papper med, i juridisk mening alltså, så nu är vi en familj . Så mysigt att ha henne här på sitt bröst å bara gosa. Skönt när allt lugnat sig och amningen börjar funka utmärkt!.
    Ett litet stöd för alla mammaor som inte får igång amningen direkt, ge inte upp, var envisa så går det till sist, mycket blod, svett och tårar på den fronten här, men äntligen rinner det på och gumman är så hungrig så. Nästan så man kan starta ett mejeri ;D haha.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar