Sista besöket hos BM
_1203 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2011
    #1

    Sista besöket hos BM

    Idag var jag på sista besöket/kontrollen hos BM.
    På tisdag ska jag till specmödra och dom tar över from nu.
    Alla värden ser jätte bra ut (vilket dom gjort hela grav) tack ock lov för det fastän jag mått då jävla dåligt... Känns som att bebis har kunnat få det den behöver iaf.

    På Tisdag är jag 42+1 och till min förvåning/förskräckelse så är det inte säkert att dom sätter igång mig.

    Utan jag skall dit på kontroll. Dom känner klämmer lite här och där och kollar "läget". För det mesta så får man komma tillbaka dagen efter eller 2 dagar efter för ny kontroll och det är inte säkert att man sätt igång även då...
    Konstigt tycker jag.
    Det är typ om något är fel eller inte stämmer på något vis som dom "ingriper". Hoppas inte att något är fel men att dom beslutar att sätta igång mig iaf...

    Men det kanske blir en påskbebis så slipper vi åka in på tisdagens bokade tid...

    Glad påsk på er alla mammor och bebisar och alla ni kvinnor som likt mig fortfarande väntar på Marsbebisen!
  2. 1
    Sista besöket hos BM Idag var jag på sista besöket/kontrollen hos BM.
    På tisdag ska jag till specmödra och dom tar över from nu.
    Alla värden ser jätte bra ut (vilket dom gjort hela grav) tack ock lov för det fastän jag mått då jävla dåligt... Känns som att bebis har kunnat få det den behöver iaf.

    På Tisdag är jag 42+1 och till min förvåning/förskräckelse så är det inte säkert att dom sätter igång mig.

    Utan jag skall dit på kontroll. Dom känner klämmer lite här och där och kollar "läget". För det mesta så får man komma tillbaka dagen efter eller 2 dagar efter för ny kontroll och det är inte säkert att man sätt igång även då...
    Konstigt tycker jag.
    Det är typ om något är fel eller inte stämmer på något vis som dom "ingriper". Hoppas inte att något är fel men att dom beslutar att sätta igång mig iaf...

    Men det kanske blir en påskbebis så slipper vi åka in på tisdagens bokade tid...

    Glad påsk på er alla mammor och bebisar och alla ni kvinnor som likt mig fortfarande väntar på Marsbebisen!
  3. Medlem sedan
    Oct 2011
    #2
    Jag känner för dig. Mitt bf var också den 26/3, men jag fick två veckor för tidigt. Hade gärna väntat lite längre, men förstår att det måste vara jobbigt att gå över.
    Hoppas det kommer igång av sig själv så du slipper bli igångsatt. Håller tummarna att du har en liten bebis innan påsk!
  4. 2
    Jag känner för dig. Mitt bf var också den 26/3, men jag fick två veckor för tidigt. Hade gärna väntat lite längre, men förstår att det måste vara jobbigt att gå över.
    Hoppas det kommer igång av sig själv så du slipper bli igångsatt. Håller tummarna att du har en liten bebis innan påsk!
  5. Medlem sedan
    Aug 2009
    #3
    Håller tummarna för att det sätter igång när som helst nu!
  6. 3
    Håller tummarna för att det sätter igång när som helst nu!
  7. Medlem sedan
    May 2006
    #4
    Snart har även ni en liten härlig bebis att snosa på det är i allfall en sak som är säker . Håller tummarna för att det drar igång nu i helgen. Hejja!!!
  8. 4
    Snart har även ni en liten härlig bebis att snosa på det är i allfall en sak som är säker . Håller tummarna för att det drar igång nu i helgen. Hejja!!!
  9. Medlem sedan
    Jul 2011
    #5
    Tyvärr ingen bebis innan påsk men kanske startar det på någon timme..
    Jag känner verkligen inte minsta tillstymmelse att det ska starta tyvärr... nåja. Ut kommer den nu är det inte så många dagar den får vara kvar.

    Känns lite konstigt att vi hade BF samtidigt, och ert barn är snart 4 veckor och mitt är kvar... :P Så kan det gå!
  10. 5
    Tyvärr ingen bebis innan påsk men kanske startar det på någon timme..
    Jag känner verkligen inte minsta tillstymmelse att det ska starta tyvärr... nåja. Ut kommer den nu är det inte så många dagar den får vara kvar.

    Känns lite konstigt att vi hade BF samtidigt, och ert barn är snart 4 veckor och mitt är kvar... :P Så kan det gå!
  11. Medlem sedan
    Jul 2011
    #6
    Tack
    Fortsätt håll.. hehe
  12. 6
    Tack
    Fortsätt håll.. hehe
  13. Medlem sedan
    Jul 2011
    #7
    Fortsätt håll tummarna, än har det inte hänt något men helgen är inte slut... hehe en hel dag extra ju denna helg.
  14. 7
    Fortsätt håll tummarna, än har det inte hänt något men helgen är inte slut... hehe en hel dag extra ju denna helg.
  15. Medlem sedan
    Mar 2011
    #8
    Hoppas bebisen bestämt sig för att komma nu, men jag håller tummarna för säkerhets skull
    Kram
  16. 8
    Hoppas bebisen bestämt sig för att komma nu, men jag håller tummarna för säkerhets skull
    Kram

Liknande trådar

  1. Sista BM-besöket
    By kama74 in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-10-19, 18:33
  2. Sista BM-besöket???
    By AnnaMalva in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-09-16, 14:48
  3. Sista BM besöket
    By annamber in forum _0905 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-04-29, 19:36
  4. Sista bm besöket
    By Ginis in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-01-19, 18:18
  5. Sista BM-besöket
    By Skrållan med Elsa in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-25, 14:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar