Då var föräldraledigheten slut.
_0910 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Då var föräldraledigheten slut.

    Jag säger bara det åååååååååååååååh så SKÖNT! Varför gjorde jag inte det här långt tidigare???

    Hur som haver, nu ska jag börja jobba som folk igen och maken jobbar heltid som tidigare. Dagisplatser har vi fått den femtonde augusti, fram tills dess får vi hitta på någonting. Men det funkar, allt funkar och jag är SÅ glad över att få fara och jobba igen. Lovley! <3

    Visst av och till kommer det säkert att bli lite slitigt men på det stora hela känns det ändå helt underbart att vi har möjligheten att slippa ta den enda andra möjligheten (dagis på andra sidan stan som då innebär 2h restid varje lämning/hämtning).

    Nä, gå ut hårt och öka.
  2. 1
    Då var föräldraledigheten slut. Jag säger bara det åååååååååååååååh så SKÖNT! Varför gjorde jag inte det här långt tidigare???

    Hur som haver, nu ska jag börja jobba som folk igen och maken jobbar heltid som tidigare. Dagisplatser har vi fått den femtonde augusti, fram tills dess får vi hitta på någonting. Men det funkar, allt funkar och jag är SÅ glad över att få fara och jobba igen. Lovley! <3

    Visst av och till kommer det säkert att bli lite slitigt men på det stora hela känns det ändå helt underbart att vi har möjligheten att slippa ta den enda andra möjligheten (dagis på andra sidan stan som då innebär 2h restid varje lämning/hämtning).

    Nä, gå ut hårt och öka.
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    Lycka till med jobbet!
  4. 2
    Lycka till med jobbet!
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    Tackar, nu när jag har fått sova en hel natt efter mina 4 vakna nätter så blev jag folk igen också.
  6. 3
    Tackar, nu när jag har fått sova en hel natt efter mina 4 vakna nätter så blev jag folk igen också.

Liknande trådar

  1. Hur gör ni med föräldraledigheten?
    By HannaPanna29 in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2010-05-05, 16:33
  2. Föräldraledigheten
    By PappaAli in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2010-02-01, 19:53
  3. Föräldraledigheten - hur gör ni?
    By maria umeå in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-11-17, 13:50
  4. Nu är föräldraledigheten
    By Maddis-m-4a in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-08-29, 20:09
  5. slut på föräldraledigheten
    By emelie in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-22, 22:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar