Hon vände på sig!
1201 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2008
    #1

    Hon vände på sig!

    Hejs svejs
    I förrgår så överraskade lilltösen mig genom att i ena stunden ligga på rygg och i nästa på mage, hon vände på sig!
    Hon är snart 2,5månad gammal. Så nu vågar jag inte lämna henne på soffan/sängen ens korta stunder utan att ha garderat med kuddar m.m. att hon inte kan ramla ner.
    Har era vänt på sig än?
  2. 1
    Hon vände på sig! Hejs svejs
    I förrgår så överraskade lilltösen mig genom att i ena stunden ligga på rygg och i nästa på mage, hon vände på sig!
    Hon är snart 2,5månad gammal. Så nu vågar jag inte lämna henne på soffan/sängen ens korta stunder utan att ha garderat med kuddar m.m. att hon inte kan ramla ner.
    Har era vänt på sig än?
  3. Medlem sedan
    Jul 2011
    #2
    Hehe ja jag börjar förstå vad bvc menar med att "det kan hända när man minst anar det" Jordan försöker vända sig, men armen är i vägen och han blir jättearg..
  4. 2
    Hehe ja jag börjar förstå vad bvc menar med att "det kan hända när man minst anar det" Jordan försöker vända sig, men armen är i vägen och han blir jättearg..
  5. Medlem sedan
    Aug 2011
    #3
    Min plutt på 9 veckor vände sig från mage till rygg igår. Tre gången på raken blev det! "mamma stolt"
    Snart så kommer hon att vända sig från rygg till mage med
  6. 3
    Min plutt på 9 veckor vände sig från mage till rygg igår. Tre gången på raken blev det! "mamma stolt"
    Snart så kommer hon att vända sig från rygg till mage med
  7. Medlem sedan
    Aug 2010
    #4
    Gabriel har vänt sig en gång från mage till rygg men det var nog inte med flit för han såg väldigt förvånad ut haha
  8. 4
    Gabriel har vänt sig en gång från mage till rygg men det var nog inte med flit för han såg väldigt förvånad ut haha
  9. Medlem sedan
    Oct 2007
    #5
    Vilken duktig tjej!

    Här har vi också haft lite vältande från mage till rygg, men inget man kan kalla medveten vändning precis.

    Bäst att lägga bebis på golvet om de skall lämnas numer.
  10. 5
    Vilken duktig tjej!

    Här har vi också haft lite vältande från mage till rygg, men inget man kan kalla medveten vändning precis.

    Bäst att lägga bebis på golvet om de skall lämnas numer.
  11. Medlem sedan
    Jun 2011
    #6
    Här är det ingen som vänder sig någonstans.
    Tuva vägrar att ligga på mage och vill helst inte ligga ned i huvud taget, hon vill bara sitta och stå-hoppa till min ryggs mindre glädje.
    Men det ser väldigt gulligt ut!


    http://tillklaras.blogspot.se/
  12. 6
    Här är det ingen som vänder sig någonstans.
    Tuva vägrar att ligga på mage och vill helst inte ligga ned i huvud taget, hon vill bara sitta och stå-hoppa till min ryggs mindre glädje.
    Men det ser väldigt gulligt ut!


    http://tillklaras.blogspot.se/

Liknande trådar

  1. Hon kom men vände om
    By Kat- in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2008-12-11, 14:09
  2. Han vände sig...
    By isha in forum _0807 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-09-26, 17:30
  3. Han vände sig! :)
    By -Emla- in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-10-19, 20:30
  4. 4 m 2 dgr vände sej
    By Lappis m A, A & F in forum Flera barn - tvillingar & fler
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-20, 23:21
  5. 4 m 2 dgr vände sej
    By Lappis m A, A & F in forum _0511 Novemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-19, 18:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar