Förkylning
_0910 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2011
    #1

    Förkylning

    Idag hade vi planer att åka till Landskrona med sambons familj och spela curling. Det var förra årets present till sambons pappa som blivit uppskjutet och detta blev bokat just idag, på min födelsedag. Det slutade nu med att sambon åkte själv för jag är förkyld och bara så himla orkeslös att jag hellre ville vara hemma och ta det lugnt. Jag hade ändå inte tänkt spela curling eftersom jag är ganska gravid Stöppla runt på isen och försöka komma ner för att få iväg en sten kändes inte som det mest lämpade då. Synd för det hade ju varit kul att testa.. Men nu blev jag hemma i vilket fall. Emil fick stanna hemma med mig han också, det är ju en bit att köra för att komma till Landskrona och med tanke på hans åksjuka känns det lite riskabelt.

    Så nu sitter jag här.. tur att jag är så trött och orkeslös att jag inte orkar reflektera över vilken tråkigt födelsedag det blir

    Hoppas mest på att mina smaklökar hinner vakna innan imorgon, för sambon tänkte laga god middag och då vill man ju helst känna lite smak av den!
  2. 1
    Förkylning Idag hade vi planer att åka till Landskrona med sambons familj och spela curling. Det var förra årets present till sambons pappa som blivit uppskjutet och detta blev bokat just idag, på min födelsedag. Det slutade nu med att sambon åkte själv för jag är förkyld och bara så himla orkeslös att jag hellre ville vara hemma och ta det lugnt. Jag hade ändå inte tänkt spela curling eftersom jag är ganska gravid Stöppla runt på isen och försöka komma ner för att få iväg en sten kändes inte som det mest lämpade då. Synd för det hade ju varit kul att testa.. Men nu blev jag hemma i vilket fall. Emil fick stanna hemma med mig han också, det är ju en bit att köra för att komma till Landskrona och med tanke på hans åksjuka känns det lite riskabelt.

    Så nu sitter jag här.. tur att jag är så trött och orkeslös att jag inte orkar reflektera över vilken tråkigt födelsedag det blir

    Hoppas mest på att mina smaklökar hinner vakna innan imorgon, för sambon tänkte laga god middag och då vill man ju helst känna lite smak av den!
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    Du får ett grattis till av mig istället så blir det kanske lite roligare födelsedag!

    Jag förstår att du stannade hemma. Inte kul att åka iväg långt och inte må bra och sedan dessutom inte kunna spela någon curling. Men det var ju synd att det skulle bli så för curling är riktigt kul att få prova!

    Hoppas att maten imorgon kommer smaka bra!
  4. 2
    Du får ett grattis till av mig istället så blir det kanske lite roligare födelsedag!

    Jag förstår att du stannade hemma. Inte kul att åka iväg långt och inte må bra och sedan dessutom inte kunna spela någon curling. Men det var ju synd att det skulle bli så för curling är riktigt kul att få prova!

    Hoppas att maten imorgon kommer smaka bra!
  5. Medlem sedan
    Oct 2011
    #3
    Tack så mycket!
  6. 3
    Tack så mycket!

Liknande trådar

  1. Förkylning!
    By Zalander in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-11-07, 02:09
  2. Förkylning
    By kärlekensmirakel in forum _0905 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-10-21, 20:09
  3. Förkylning?
    By Karin&Emilia in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-09-11, 23:06
  4. Det där med förkylning...
    By lundsabin in forum Träning
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-07, 17:14
  5. Förkylning
    By Elisha in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-07, 22:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar