TACK alla ni...
Föräldraskap - kristen
  1. Medlem sedan
    Dec 2002
    #1

    TACK alla ni...

    ...som varit med och bett för allt kring min väninnas begravning. Det blev en ljus och inte alltför tung sådan. Precis i enligt hennes önskan. Musik och sång gick bra. Säkert inte det bästa vi sjungit men med de förutsättningarna var det helt okej. Vi kände att vi hade en uppgift i att sprida budskapet om himlen då många som var där inte är bekännande kristna. Har fått en del positiva kommentarer, av folk som var där, efteråt och det känns ju skönt.
    Nu är det mest tomt.
    Kändes så bra att en av hennes grabbar var ute och spelade fotboll i trädgården med kompisar häromdagen. Då grät jag (igen).
    Än en gång - TACK!
  2. 1
    TACK alla ni... ...som varit med och bett för allt kring min väninnas begravning. Det blev en ljus och inte alltför tung sådan. Precis i enligt hennes önskan. Musik och sång gick bra. Säkert inte det bästa vi sjungit men med de förutsättningarna var det helt okej. Vi kände att vi hade en uppgift i att sprida budskapet om himlen då många som var där inte är bekännande kristna. Har fått en del positiva kommentarer, av folk som var där, efteråt och det känns ju skönt.
    Nu är det mest tomt.
    Kändes så bra att en av hennes grabbar var ute och spelade fotboll i trädgården med kompisar häromdagen. Då grät jag (igen).
    Än en gång - TACK!
  3. Medlem sedan
    Nov 2006
    #2
    Så skönt att höra. Fortsätter be. Kram!
  4. 2
    Så skönt att höra. Fortsätter be. Kram!
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    Gott ändå att det gick bra - och fortsätt du att gråta... Jag fortsätter också att be.
  6. 3
    Gott ändå att det gick bra - och fortsätt du att gråta... Jag fortsätter också att be.
  7. Mumintjejen
    #4
    Skönt att det gick bra. Klart att man inte sjunger sitt bästa på sin väns begravning, ingen förväntar sig det heller tror jag.
    Skönt att ni fick sprida budskapet. Jag förstår att du grät när du såg grabben, jag fåt tårar i ögonen bara av att läsa om det
  8. 4
    Skönt att det gick bra. Klart att man inte sjunger sitt bästa på sin väns begravning, ingen förväntar sig det heller tror jag.
    Skönt att ni fick sprida budskapet. Jag förstår att du grät när du såg grabben, jag fåt tårar i ögonen bara av att läsa om det

Liknande trådar

  1. Kollektivt tack för alla svar i alla
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-01-27, 19:50
  2. Tack alla!! Super tack!!
    By poesi in forum Singelmingel
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-01-04, 18:20
  3. TACK TACK till er ALLA!!!!!
    By Dina_KL in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2008-11-09, 22:26
  4. Tack tack tack till alla er...
    By Radhuskajsa in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-25, 09:20
  5. tack, tack!! för alla kramar
    By cammi_83 in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-27, 21:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar