hår överallt
1201 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2007
    #1

    hår överallt

    Det är precis som med de andra barnen, bebis är nästan precis 3 månader och jag har börjat tappa hår.

    Vilken skillnad det är. När man inte tappar hår märker man inget, men nu är det plötsligt mitt tappade hår överallt.
  2. 1
    hår överallt Det är precis som med de andra barnen, bebis är nästan precis 3 månader och jag har börjat tappa hår.

    Vilken skillnad det är. När man inte tappar hår märker man inget, men nu är det plötsligt mitt tappade hår överallt.
  3. Medlem sedan
    Jul 2011
    #2
    Samma här! Tappar jättemycket hår just nu. Blir inte heller bättre av att E börjat dra i det också!
  4. 2
    Samma här! Tappar jättemycket hår just nu. Blir inte heller bättre av att E börjat dra i det också!
  5. Medlem sedan
    Aug 2010
    #3
    usch vad tråkigt! jag slutade ju amma för snart två månader sedan så jag slipper tack och lov att tappa hår!
  6. 3
    usch vad tråkigt! jag slutade ju amma för snart två månader sedan så jag slipper tack och lov att tappa hår!
  7. Medlem sedan
    Jan 2003
    #4
    Samma här. Det började nästan precis när han blev tre månader, eller strax innan. Det går ju över, men det är så drygt. Hårstrån som killar under kläderna och de fastnar på lakan och kläder.
    :: MOE :: www.moedesign.se

    Mina tre killar A (2004/03), A (2009/05) och V (2011/12). ♥
  8. 4
    Samma här. Det började nästan precis när han blev tre månader, eller strax innan. Det går ju över, men det är så drygt. Hårstrån som killar under kläderna och de fastnar på lakan och kläder.
  9. Medlem sedan
    Oct 2007
    #5
    Jag är inte så säker på det. Tappar man inte en massa hår nu, för att man inte gör det när man är gravid? Ett års samlade hårtapp på en gång.
  10. 5
    Jag är inte så säker på det. Tappar man inte en massa hår nu, för att man inte gör det när man är gravid? Ett års samlade hårtapp på en gång.
  11. Medlem sedan
    Aug 2010
    #6
    Jaha, jag trodde att det var kopplat till amningen? Jag tappar inte mer hår än vanligt iaf, men det gjorde jag när jag ammade Samuel.
  12. 6
    Jaha, jag trodde att det var kopplat till amningen? Jag tappar inte mer hår än vanligt iaf, men det gjorde jag när jag ammade Samuel.

Liknande trådar

  1. ont överallt...
    By 0rcid in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-02-06, 09:46
  2. Ont överallt
    By Valerina in forum Vikt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-09-03, 18:17
  3. Hår ÖVERALLT!
    By SANDEE in forum Hem & fritid
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2006-11-12, 20:09
  4. Upp å ner överallt!!
    By galenkaka in forum _05 Höstbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-05-08, 20:17
  5. Ont överallt....
    By majsan67 med 4 in forum Barnsjukdomar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-04-24, 16:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar