Första gravtecken?
_1212 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    Första gravtecken?

    Hur visste ni att ni var gravida?
    Själv svullnade brösten och blev hårda, mensvärk som kom och gick gott och väl en vecka innan bim plus brännande-tryck-drag känsla i blygbenet.
  2. 1
    Första gravtecken? Hur visste ni att ni var gravida?
    Själv svullnade brösten och blev hårda, mensvärk som kom och gick gott och väl en vecka innan bim plus brännande-tryck-drag känsla i blygbenet.
  3. Medlem sedan
    Jun 2009
    #2
    Jag hade molvärk i tjejmagen och brösten kändes varma och ömma.
    Men jag känner inte så mycket mer fortfarande faktiskt, gör mig ju lite orolig.
    Jag var så sjukt trött sist jag var gravid. Fast det kanske kom lite senare... Jag minns inte riktigt.
  4. 2
    Jag hade molvärk i tjejmagen och brösten kändes varma och ömma.
    Men jag känner inte så mycket mer fortfarande faktiskt, gör mig ju lite orolig.
    Jag var så sjukt trött sist jag var gravid. Fast det kanske kom lite senare... Jag minns inte riktigt.
  5. Medlem sedan
    Jan 2012
    #3
    Ömma bröst och pulsen avslöjade min graviditet. Jag brukar köra lågintensiv träning på min spinningcykel tidigt på morgonen innan jobbet. Jag brukar få kämpa för att komma upp till 60% av maxpuls, nu när jag är gravid så ligger jag direkt på 65% av maxpuls och kommer upp mot 70% utan direkt ansträngning.
  6. 3
    Ömma bröst och pulsen avslöjade min graviditet. Jag brukar köra lågintensiv träning på min spinningcykel tidigt på morgonen innan jobbet. Jag brukar få kämpa för att komma upp till 60% av maxpuls, nu när jag är gravid så ligger jag direkt på 65% av maxpuls och kommer upp mot 70% utan direkt ansträngning.
  7. Medlem sedan
    Dec 2011
    #4
    Jag hade bara lite lite ömma bröst, vilket jag alltid har innan mensen.Hade lite veckan innan (det har fortsatt) men trodde jag var påväg att bli sjuk. Dagen innan bim var jag så säker på att mensen skulle komma, så jag åkte iväg och köpte mer bindor ;-)

    Men sen lyste det Gravid på testet :-D
  8. 4
    Jag hade bara lite lite ömma bröst, vilket jag alltid har innan mensen.Hade lite veckan innan (det har fortsatt) men trodde jag var påväg att bli sjuk. Dagen innan bim var jag så säker på att mensen skulle komma, så jag åkte iväg och köpte mer bindor ;-)

    Men sen lyste det Gravid på testet :-D
  9. Anonym
    #5
    Dagen efter BIM fick jag grymt ont i ryggen så att jag knappt kunde stå rakt. Visste inte om jag skulle sitta eller stå, allt gjorde ont. Känner mig konstant hungrig. Nu har jag förståss inte testat ännu, men jag är 99 % säker
  10. 5
    Dagen efter BIM fick jag grymt ont i ryggen så att jag knappt kunde stå rakt. Visste inte om jag skulle sitta eller stå, allt gjorde ont. Känner mig konstant hungrig. Nu har jag förståss inte testat ännu, men jag är 99 % säker

Liknande trådar

  1. Gravtecken eller bara klantig
    By cosinus in forum _1007 Julibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-11-06, 12:03
  2. Nu vill ha en massa gravtecken
    By Kiabusing in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-23, 16:53
  3. Tidiga gravtecken?
    By nyfiken *på besök* in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-17, 20:37
  4. Är klåda ett gravtecken?
    By Emma dag 39 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-04, 10:26
  5. Är klåda ett gravtecken?
    By Emma dag 39 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-03, 20:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar