Känsla av att något ska ramla ut...
_1206 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2011
    #1

    Känsla av att något ska ramla ut...

    Sen en knapp vecka (är i v. 32 nu) tillbaka så kan jag känna då och då som om det är "något" som håller på att ramla ut, men det försvinner ganska direkt. Det gör inte ont, men känns lite obehagligt.

    Är det någon mer än jag som känner/har känt under tidigare graviditeter samma sak och har ni någon aning om varför det kan kännas så?
  2. 1
    Känsla av att något ska ramla ut... Sen en knapp vecka (är i v. 32 nu) tillbaka så kan jag känna då och då som om det är "något" som håller på att ramla ut, men det försvinner ganska direkt. Det gör inte ont, men känns lite obehagligt.

    Är det någon mer än jag som känner/har känt under tidigare graviditeter samma sak och har ni någon aning om varför det kan kännas så?
  3. Medlem sedan
    Oct 2011
    #2
    Jag känner igen det där har oxå känt lite som att nåt vill ut eller nästan är Påväg ut ibland, det försvinner rätt fort men kommer å går lite... Känt det ungefär nån vecka å är i vecka 32+0 idag. Var hos BM i torsdags och då trodde hon att lillen fixerat sig...
  4. 2
    Jag känner igen det där har oxå känt lite som att nåt vill ut eller nästan är Påväg ut ibland, det försvinner rätt fort men kommer å går lite... Känt det ungefär nån vecka å är i vecka 32+0 idag. Var hos BM i torsdags och då trodde hon att lillen fixerat sig...
  5. Medlem sedan
    Oct 2011
    #3
    Ok, tack för ditt svar.
    Då får vi hoppas att de ligger kvar så fram till förlossningen då =)
  6. 3
    Ok, tack för ditt svar.
    Då får vi hoppas att de ligger kvar så fram till förlossningen då =)

Liknande trådar

  1. ramla in
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-02-07, 11:51
  2. Ramla ner en våning
    By Lina_83 in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2009-02-06, 10:25
  3. kan man ramla och slå..
    By anonymt namn in forum Mammasnack
    Svar: 38
    Senaste inlägg: 2008-08-06, 21:28
  4. Ramla paj!
    By anne h in forum Downs Syndrom
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-01-16, 21:03
  5. MVC och ramla...
    By dartmamma in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-01, 06:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar