Slemproppen har gått =)
_1204 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    Slemproppen har gått =)

    Nu har slemproppen gått! =) Har ju som jag skrivit innan haft massa känningar, mest på nätterna, men inget har ju hänt. I morse/förmiddags (sov väldigt länge inatt, över 9h, var helt slut) när jag gick på toaletten så kom det först en större bit och nu har det kommit lite i troskyddet efter det. Förvärkarna fortsätter och jag mår väldigt illa, men inget "riktigt" är på gång än... Vet att det kan dröja 2 veckor efter slemproppen gått till att förlossningen sätter igång, så jag är beredd på att vänta... men det känns skönt att det händer något hela tiden. Idag är jag i vecka 40+4, så förhoppningsvis är det inte lång tid kvar. Hade varit snopet om det gick så lång tid att jag måste sättas igång.
  2. 1
    Slemproppen har gått =) Nu har slemproppen gått! =) Har ju som jag skrivit innan haft massa känningar, mest på nätterna, men inget har ju hänt. I morse/förmiddags (sov väldigt länge inatt, över 9h, var helt slut) när jag gick på toaletten så kom det först en större bit och nu har det kommit lite i troskyddet efter det. Förvärkarna fortsätter och jag mår väldigt illa, men inget "riktigt" är på gång än... Vet att det kan dröja 2 veckor efter slemproppen gått till att förlossningen sätter igång, så jag är beredd på att vänta... men det känns skönt att det händer något hela tiden. Idag är jag i vecka 40+4, så förhoppningsvis är det inte lång tid kvar. Hade varit snopet om det gick så lång tid att jag måste sättas igång.
  3. Medlem sedan
    Jul 2009
    #2
    Åh vad spännande! Hoppas att du inte får vänta alltför länge

    När jag väntade ettan så satt förlossningen igång 1,5 dag senare. Så det kan mycket väl vara nära!
  4. 2
    Åh vad spännande! Hoppas att du inte får vänta alltför länge

    När jag väntade ettan så satt förlossningen igång 1,5 dag senare. Så det kan mycket väl vara nära!

Liknande trådar

  1. Slemproppen har gått
    By Anonym in forum _1203 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2012-02-06, 18:51
  2. slemproppen gått i v.30
    By oxon in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-07-07, 07:38
  3. Slemproppen har gått
    By kerras in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-09-19, 18:14
  4. slemproppen har gått
    By Linuxan in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-02-24, 11:33
  5. Nu har slemproppen gått
    By Bekka in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-25, 17:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar