Intressant dröm ;)
_1206 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2008
    #1

    Intressant dröm ;)

    Ja nu har de konstiga drömmarna börjat verkar det som :P Drömde i natt att jag gick på toaletten och hade då fått en liten blödning i trosorna men i trosorna låg också en ca. 30 cm stor sak som såg ut som en röd och platt fiskfilé (fråga mig inte hur den fick plats i trosorna) :P Jag tänkte "Detta kan ju inte vara slemproppen?" och sedan började jag fundera på om det var lite av moderkakan som lossnat men kom då på att det borde blöda mycket mer kraftigt då...så skulle precis gå och ringa förlossningen när jag vaknade Så det omedvetna börjar väl bearbeta vad som komma skall nu men man undrar ibland hur hjärnan får ihop saker och ting i drömmarna! hahha!

    I helgen har vi också köpt en bilbarnstol (babyskydd) på second hand så nu är det bara vagn kvar av de stora sakerna som vi måste ha innan bebis kommer! Börjar kännas mer och mer verkligt nu och då blir jag också samtidigt mer och mer nervös inför att något skulle gå fel men försöker tänka så lite som möjligt på det för vet ju att sådana tankar inte gynnar någon av oss (mig, bebis)!
    Herrens fruktan är vishetens begynnelse
  2. 1
    Intressant dröm ;) Ja nu har de konstiga drömmarna börjat verkar det som :P Drömde i natt att jag gick på toaletten och hade då fått en liten blödning i trosorna men i trosorna låg också en ca. 30 cm stor sak som såg ut som en röd och platt fiskfilé (fråga mig inte hur den fick plats i trosorna) :P Jag tänkte "Detta kan ju inte vara slemproppen?" och sedan började jag fundera på om det var lite av moderkakan som lossnat men kom då på att det borde blöda mycket mer kraftigt då...så skulle precis gå och ringa förlossningen när jag vaknade Så det omedvetna börjar väl bearbeta vad som komma skall nu men man undrar ibland hur hjärnan får ihop saker och ting i drömmarna! hahha!

    I helgen har vi också köpt en bilbarnstol (babyskydd) på second hand så nu är det bara vagn kvar av de stora sakerna som vi måste ha innan bebis kommer! Börjar kännas mer och mer verkligt nu och då blir jag också samtidigt mer och mer nervös inför att något skulle gå fel men försöker tänka så lite som möjligt på det för vet ju att sådana tankar inte gynnar någon av oss (mig, bebis)!
  3. Medlem sedan
    Nov 2011
    #2
    Hahahaha!!!=DD sjukt läskigt om det hade varit så
  4. 2
    Hahahaha!!!=DD sjukt läskigt om det hade varit så
  5. Medlem sedan
    Dec 2011
    #3
    Oj, kan tänka mig att det var med viss lättnad du vaknade
  6. 3
    Oj, kan tänka mig att det var med viss lättnad du vaknade
  7. Medlem sedan
    Feb 2008
    #4
    Ja det hade ju varit lite otäckt får man ju säga hahaha!
  8. 4
    Ja det hade ju varit lite otäckt får man ju säga hahaha!
  9. Medlem sedan
    Feb 2008
    #5
    Jo det var allt skönt och jag var hos mina föräldrar så skickade ett sms till maken med berättelsen om drömmen och när han öppnade sms så såg han bara "blödning" först så han blev också lättad när han läste mer och insåg att det var en dröm :P
  10. 5
    Jo det var allt skönt och jag var hos mina föräldrar så skickade ett sms till maken med berättelsen om drömmen och när han öppnade sms så såg han bara "blödning" först så han blev också lättad när han läste mer och insåg att det var en dröm :P

Liknande trådar

  1. Att ge upp en dröm....
    By Anonym in forum Separation
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-09-19, 19:15
  2. UFO dröm
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-27, 17:25
  3. En dröm?
    By Hemlig in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-11, 06:43
  4. UFO dröm
    By Nettikan in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-06-13, 15:59
  5. Dröm om VV..*S*
    By mamin in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-26, 08:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar