Bf är här....grr
_1204 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    May 2009
    #1

    Bf är här....grr

    Fortfarande tjock... Vår bebis kan inte räkna Bf idag och här händer inte ett smack. Vet ju rent intellektuellt att det inte är nåt slutdatum, men ändå..man börjar ju bli lite småtrött på det här
  2. 1
    Bf är här....grr Fortfarande tjock... Vår bebis kan inte räkna Bf idag och här händer inte ett smack. Vet ju rent intellektuellt att det inte är nåt slutdatum, men ändå..man börjar ju bli lite småtrött på det här
  3. Medlem sedan
    Apr 2012
    #2
    Japp, vet hur det känns! Bara att vänta, är i v 41 +3 idag och ännu inga tecken på att bebben vill ut, suck, till råga på allt har jag gått lite för långa promenader med våra vovvar så nu har jag överansträngt bäckenet också så nu blir det till att sitta still i båten som gäller. A ja, barnmorskan i morgon och tid för igångsättning senast den 20 april på fredag så nu kan man iaf få börja nedräkningen på riktigt! Hoppas du kommer igång så du slipper vänta som jag för det är inte så roligt, kroppen blir ju inte smidigare precis
  4. 2
    Japp, vet hur det känns! Bara att vänta, är i v 41 +3 idag och ännu inga tecken på att bebben vill ut, suck, till råga på allt har jag gått lite för långa promenader med våra vovvar så nu har jag överansträngt bäckenet också så nu blir det till att sitta still i båten som gäller. A ja, barnmorskan i morgon och tid för igångsättning senast den 20 april på fredag så nu kan man iaf få börja nedräkningen på riktigt! Hoppas du kommer igång så du slipper vänta som jag för det är inte så roligt, kroppen blir ju inte smidigare precis
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar