Igångsättning i morgon?
_1204 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    Igångsättning i morgon?

    Ska infinna mig på förlossningen i morgon kl 08:00. Hoppas att det inte är så fullt som det var i fredags, då jag inte fick komma. Hoppas också att kroppen är mogen för en igångsättning. Har planerat med barnvakter i morgon, både till den yngsta samt till de äldre efter skolan. De 2 stora barnen längtar också efter bebis. Hoppas att de kan koncentrera sig på skolan i morgon, fast det bara väntar på ett SMS att bebis har kommit.
  2. 1
    Igångsättning i morgon? Ska infinna mig på förlossningen i morgon kl 08:00. Hoppas att det inte är så fullt som det var i fredags, då jag inte fick komma. Hoppas också att kroppen är mogen för en igångsättning. Har planerat med barnvakter i morgon, både till den yngsta samt till de äldre efter skolan. De 2 stora barnen längtar också efter bebis. Hoppas att de kan koncentrera sig på skolan i morgon, fast det bara väntar på ett SMS att bebis har kommit.
  3. Medlem sedan
    Jul 2009
    #2
    Håller tummarna för att allt flyter på imorgon! Vid den här tiden imorgon kanske du snusar bebis!! Lycka till
  4. 2
    Håller tummarna för att allt flyter på imorgon! Vid den här tiden imorgon kanske du snusar bebis!! Lycka till
  5. Medlem sedan
    Oct 2001
    #3
    Hoppas att du är på FL nu och att igångsättningen går som smort så att de stora skolbarnen kan få sitt efterlängtade sms under eftermiddagen/kvällen!
  6. 3
    Hoppas att du är på FL nu och att igångsättningen går som smort så att de stora skolbarnen kan få sitt efterlängtade sms under eftermiddagen/kvällen!

Liknande trådar

  1. ska jag be om en igångsättning i morgon,
    By levita in forum _0905 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-05-19, 20:13
  2. I morgon gäller det. Bf o igångsättning
    By Johannaaa in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-11-13, 21:32
  3. igångsättning i morgon
    By anneli80 in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-02-20, 12:14
  4. Ingen igångsättning i morgon
    By Gabbi i Botswana in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-19, 15:03
  5. Igångsättning i morgon!
    By Sirpa in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-03-03, 22:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar