tillväxtultraljud
_1206 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2011
    #1

    tillväxtultraljud

    har precis kommit hem från tillväxtultraljud Allt såg finfint ut och trots sf mått på 26cm så uppskattades bebbens vikt till 1700 vilket är precis på medellinjen
  2. 1
    tillväxtultraljud har precis kommit hem från tillväxtultraljud Allt såg finfint ut och trots sf mått på 26cm så uppskattades bebbens vikt till 1700 vilket är precis på medellinjen
  3. Medlem sedan
    Dec 2011
    #2
    Skönt att få det bekräftat Väntar också på att bli kallad till tillväxtultraljud i närtid pga att jag äter blodtrycksmedicin, vilket kan påverka fostrets storlek. SF-mått och "ordinarie BM-kontroller" ser normala ut, men ska göra ett UL för säkerhets skull (vilket jag tycker är jättebra).
  4. 2
    Skönt att få det bekräftat Väntar också på att bli kallad till tillväxtultraljud i närtid pga att jag äter blodtrycksmedicin, vilket kan påverka fostrets storlek. SF-mått och "ordinarie BM-kontroller" ser normala ut, men ska göra ett UL för säkerhets skull (vilket jag tycker är jättebra).
  5. Medlem sedan
    Mar 2011
    #3
    Skönt! Ska på tillväxtUL imorgon. Bebben ligger så långt bak mot ryggen och jag var så vältränad innan graviditeten (mkt muskler) så barnmorskan kunde inte känna hur han ligger. Hon trodde att det var huvudet hon kände neråt, men kunde inte säga säkert och inte heller uppskatta storleken. Men jag klagar inte, ska bli kul att få se kotten igen!
  6. 3
    Skönt! Ska på tillväxtUL imorgon. Bebben ligger så långt bak mot ryggen och jag var så vältränad innan graviditeten (mkt muskler) så barnmorskan kunde inte känna hur han ligger. Hon trodde att det var huvudet hon kände neråt, men kunde inte säga säkert och inte heller uppskatta storleken. Men jag klagar inte, ska bli kul att få se kotten igen!
  7. Medlem sedan
    Feb 2008
    #4
    Vad härligt att allt såg bra ut! Lycka till med fortsättningen
  8. 4
    Vad härligt att allt såg bra ut! Lycka till med fortsättningen

Liknande trådar

  1. Tillväxtultraljud
    By slitnaord in forum _1109 Septemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-06-01, 11:06
  2. Tillväxtultraljud
    By Ärtan in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-02-03, 18:47
  3. Tillväxtultraljud
    By Hedens in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-09-30, 17:38
  4. Tillväxtultraljud
    By ma_gi in forum _0907 Julibarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-04-28, 18:43
  5. Tillväxtultraljud
    By Hellen70 in forum _0902 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-01-14, 11:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar