Blä... :(
_1206 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2011
    #1

    Blä... :(

    Ett par vänner till oss som haft jätteproblem att bli gravida, fick åka in på lass igår för att bebisen vill komma i v.35. Vi har ännu inte hört av dem om hur någonting gått så vi känner oss helt tagna. Vi vet att vattnet gått och att bebisen skulle tvingas ut inom 30 timmar.

    Hoppas, hoppas, hoppas bebisen (och de) mår bra.
    Tur vi har sån bra neontalvård i det här landet.
  2. 1
    Blä... :( Ett par vänner till oss som haft jätteproblem att bli gravida, fick åka in på lass igår för att bebisen vill komma i v.35. Vi har ännu inte hört av dem om hur någonting gått så vi känner oss helt tagna. Vi vet att vattnet gått och att bebisen skulle tvingas ut inom 30 timmar.

    Hoppas, hoppas, hoppas bebisen (och de) mår bra.
    Tur vi har sån bra neontalvård i det här landet.
  3. Medlem sedan
    Oct 2011
    #2
    Hur länge sedan var det de åkte in? Vecka 35 är ju inte så tidigt, så det tror jag inte blir några komplikationer alls just av att den ville komma ut just nu. Såklart kan det ju ha hänt annat, men försök att inte oroa dig! En väninna fick i vecka 26 och han är en frisk 2-åring nu
  4. 2
    Hur länge sedan var det de åkte in? Vecka 35 är ju inte så tidigt, så det tror jag inte blir några komplikationer alls just av att den ville komma ut just nu. Såklart kan det ju ha hänt annat, men försök att inte oroa dig! En väninna fick i vecka 26 och han är en frisk 2-åring nu
  5. Medlem sedan
    Nov 2011
    #3
    De åkte in kl.04.00 igår morse.

    Ja, jag hoppas det är så att bebisen bara har extrem föräldralängtan..

    <3
  6. 3
    De åkte in kl.04.00 igår morse.

    Ja, jag hoppas det är så att bebisen bara har extrem föräldralängtan..

    <3
  7. Medlem sedan
    Oct 2011
    #4
    Hör gärna av dig när du vet hur det ligger till. Vi håller tummarna allihop för att allt är bra! Förstår att du är nervös. kram
  8. 4
    Hör gärna av dig när du vet hur det ligger till. Vi håller tummarna allihop för att allt är bra! Förstår att du är nervös. kram
  9. Medlem sedan
    Nov 2011
    #5
    <3<3<3
  10. 5
    <3<3<3
  11. Medlem sedan
    Feb 2008
    #6
    Ja jag håller också tummarna för att allt är bra
  12. 6
    Ja jag håller också tummarna för att allt är bra
  13. Medlem sedan
    Jan 2008
    #7
    I vecka 35 är det inga stora faror, så ni behöver nog inte oroa er så värst mycket :-)
  14. 7
    I vecka 35 är det inga stora faror, så ni behöver nog inte oroa er så värst mycket :-)
  15. Medlem sedan
    Nov 2011
    #8
    Nej, jag har läst på lite och bebisen har ju jättegoda chanser att bli fullkomligt bra.

    Fast, vi vet ingenting, och det r det som är lite jobbigt.

    Men vi håller tummarna. <3
  16. 8
    Nej, jag har läst på lite och bebisen har ju jättegoda chanser att bli fullkomligt bra.

    Fast, vi vet ingenting, och det r det som är lite jobbigt.

    Men vi håller tummarna. <3
  17. Medlem sedan
    Nov 2011
    #9
    <3
  18. 9
    <3
  19. Medlem sedan
    Nov 2011
    #10
    LÄTTAD! Fick äntligen höra av dem. En liten kille kom idag och allt hade till slut gått bra. Nu blir de kvar ett par veckor på BB.

    Är såååå lättad!!
  20. 10
    LÄTTAD! Fick äntligen höra av dem. En liten kille kom idag och allt hade till slut gått bra. Nu blir de kvar ett par veckor på BB.

    Är såååå lättad!!
  21. Medlem sedan
    Oct 2011
    #11
    Vad roligt att höra!
  22. 11
    Vad roligt att höra!
  23. Medlem sedan
    Feb 2008
    #12
    Underbart att höra
  24. 12
    Underbart att höra
  25. Medlem sedan
    Oct 2011
    #13
    Skönt att höra! <3
  26. 13
    Skönt att höra! <3
  27. Medlem sedan
    Oct 2011
    #14
    Vad skönt!!
  28. 14
    Vad skönt!!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar