Angelsound
_1210 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2012
    #1

    Angelsound

    Fick panik idag och trodde att barnet inte levde, så åkte och köpte ett angelsound. Har nu hört lillens hjärta slå! Känns helt fantastiskt, kan rekommendera detta till er som oroar er mycket. Dock inget man ska använda varje dag!
  2. 1
    Angelsound Fick panik idag och trodde att barnet inte levde, så åkte och köpte ett angelsound. Har nu hört lillens hjärta slå! Känns helt fantastiskt, kan rekommendera detta till er som oroar er mycket. Dock inget man ska använda varje dag!
  3. Medlem sedan
    Aug 2007
    #2
    vad köper man sånt och vad kostar det`?
  4. 2
    vad köper man sånt och vad kostar det`?
  5. Medlem sedan
    Jan 2012
    #3
    Köpte den på teknikmagasinet för 350:-, tycker det var värt pengarna!
  6. 3
    Köpte den på teknikmagasinet för 350:-, tycker det var värt pengarna!
  7. Medlem sedan
    Jul 2005
    #4
    Jag har också en, testat en gång men hörde inget och det var nog i vecka 12+ nånting. Köpte den från tradera, splitterny för 400 :- ink frakt. Eftersom min bm sa att jag inte fick lyssna på hjärtljuden på inskrivning då det kunde vara skadligt har jag inte provat igen...hade en till dottern som jag lyssnade med och hon är fullt frisk så jag vet inte. Kommer bara använda den med måtta fast jag helst skulle vilja lyssna ofta!
  8. 4
    Jag har också en, testat en gång men hörde inget och det var nog i vecka 12+ nånting. Köpte den från tradera, splitterny för 400 :- ink frakt. Eftersom min bm sa att jag inte fick lyssna på hjärtljuden på inskrivning då det kunde vara skadligt har jag inte provat igen...hade en till dottern som jag lyssnade med och hon är fullt frisk så jag vet inte. Kommer bara använda den med måtta fast jag helst skulle vilja lyssna ofta!
  9. Medlem sedan
    Jan 2012
    #5
    Jo det står på den att man inte ska använda den de första 12 veckorna av graviditeten. Sen finns det inga bevis på att det är farligt eller ofarligt. Tänker använda min en gång i veckan fram tills sparkarna kommer, och jag är ju redan i vecka 16 så det dröjer väl inte allt för länge
    Ganska svårt att hitta hjärtljuden, när min pojkvän skulle lyssna senare så hittade vi det inte. Dock hördes ett svisch ljud som tydligen ska vara flödet i navelsträngen häftigt!
  10. 5
    Jo det står på den att man inte ska använda den de första 12 veckorna av graviditeten. Sen finns det inga bevis på att det är farligt eller ofarligt. Tänker använda min en gång i veckan fram tills sparkarna kommer, och jag är ju redan i vecka 16 så det dröjer väl inte allt för länge
    Ganska svårt att hitta hjärtljuden, när min pojkvän skulle lyssna senare så hittade vi det inte. Dock hördes ett svisch ljud som tydligen ska vara flödet i navelsträngen häftigt!
  11. Medlem sedan
    Jul 2012
    #6
    Det är inte Angelsounds de säljer på Teknikmagasinet, men en kopia.
    Jag köpte min på www.angel-sounds.se för 440:-
  12. 6
    Det är inte Angelsounds de säljer på Teknikmagasinet, men en kopia.
    Jag köpte min på www.angel-sounds.se för 440:-

Liknande trådar

  1. Angelsound
    By Naturell mor till 3 in forum Gravidsnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-04-28, 11:56
  2. Angelsound
    By Naturell mor till 3 in forum _1110 Oktoberbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2011-04-20, 20:26
  3. Angelsound
    By Mammahill in forum _1011 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-06-21, 08:02
  4. angelsound
    By tuffinghund in forum _0912 Decemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-06-03, 18:26
  5. Angelsound
    By carpediem in forum _0806 Junibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-12-18, 11:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar