Jobbat lite
1201 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2007
    #1

    Jobbat lite

    Jag var på jobbet hela dagen igår och min sambo var föräldraledig.

    Thea har aldrig tagit nappflaska, så jag sade att han gärna fick komma om han inte lyckades få i henne någon mat och hon var ledsen.

    Han dök dock aldrig upp. När jag kom hem visade det sig att bebis inte ätit något på hela dagen! Hon var dock inte ledsen.

    9 timmar utan mat, tänk om hon hade klarat det på natten! I natt åt hon dock mycket, hade väl lite att ta igen.
  2. 1
    Jobbat lite Jag var på jobbet hela dagen igår och min sambo var föräldraledig.

    Thea har aldrig tagit nappflaska, så jag sade att han gärna fick komma om han inte lyckades få i henne någon mat och hon var ledsen.

    Han dök dock aldrig upp. När jag kom hem visade det sig att bebis inte ätit något på hela dagen! Hon var dock inte ledsen.

    9 timmar utan mat, tänk om hon hade klarat det på natten! I natt åt hon dock mycket, hade väl lite att ta igen.
  3. Medlem sedan
    Aug 2011
    #2
    Var det skönt att vara tillbaka?
    Oj 9 h. Visste inte att de klarar sig så länge!
  4. 2
    Var det skönt att vara tillbaka?
    Oj 9 h. Visste inte att de klarar sig så länge!
  5. Medlem sedan
    Oct 2007
    #3
    Tror inte det är någon bra ide att inte ge bebis mat på så länge, men hon vägrar ju nappflaska, han försökte ju faktiskt.
    Han vill klara sig själv sambon, tror att han menar väl, då han vet att jag tycker att det är lite jobbigt att inte ha någon tid alls för mig själv just nu.

    Det var kul att vara inne på jobbet en dag, vi skulle planera en massa, så jag ville vara med, så att de inte bestämde något dumt. Nu blir det inte jobb förrän i September, då vi byter.
  6. 3
    Tror inte det är någon bra ide att inte ge bebis mat på så länge, men hon vägrar ju nappflaska, han försökte ju faktiskt.
    Han vill klara sig själv sambon, tror att han menar väl, då han vet att jag tycker att det är lite jobbigt att inte ha någon tid alls för mig själv just nu.

    Det var kul att vara inne på jobbet en dag, vi skulle planera en massa, så jag ville vara med, så att de inte bestämde något dumt. Nu blir det inte jobb förrän i September, då vi byter.
  7. Medlem sedan
    Aug 2008
    #4
    jag har ju turen att ha jobbet rätt nära hemmet, bara 5min med bil. Har jobbat några timmar men då har J fått vara med mig. Bärsjal funkar bra
    Men nu i helgen så har jag matat henne innan jag gått iväg och så har maken dykt upp några timmar senare med alla barnen. Så skönt nu när man vet på ett ungefär när hon vill äta, då kan jag faktiskt lämna hemmet utan henne och få tex handla ensam, vilken lyx!
  8. 4
    jag har ju turen att ha jobbet rätt nära hemmet, bara 5min med bil. Har jobbat några timmar men då har J fått vara med mig. Bärsjal funkar bra
    Men nu i helgen så har jag matat henne innan jag gått iväg och så har maken dykt upp några timmar senare med alla barnen. Så skönt nu när man vet på ett ungefär när hon vill äta, då kan jag faktiskt lämna hemmet utan henne och få tex handla ensam, vilken lyx!
  9. Medlem sedan
    Aug 2011
    #5
    Får man fråga vad du jobbar med när det fungerar så bra att ta med barnet? Är det tillåtet med skrik på jobbet? eller har du en tyst bebbe?
  10. 5
    Får man fråga vad du jobbar med när det fungerar så bra att ta med barnet? Är det tillåtet med skrik på jobbet? eller har du en tyst bebbe?
  11. Medlem sedan
    Aug 2011
    #6
    Ja det är sant håller med dig om att det är bäst att bevaka sina intressen så folk inte gör dumma saker
    Det är en omtänksam sambo du har. Hoppas att bebben börjar ta flaska snart så att du kan få mer utan ledig tid
  12. 6
    Ja det är sant håller med dig om att det är bäst att bevaka sina intressen så folk inte gör dumma saker
    Det är en omtänksam sambo du har. Hoppas att bebben börjar ta flaska snart så att du kan få mer utan ledig tid

Liknande trådar

  1. Jobbat lite igen!
    By Gabricia in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-06-18, 15:42
  2. Nu har jag hobby jobbat lite
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-11-06, 23:17
  3. Jobbat
    By Gabricia in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-08-12, 19:21
  4. Jobbat.....
    By sisak in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-04-08, 22:04
  5. Jobbat lite idag, i förväg
    By .:Sabina:. in forum Vikt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-01-05, 23:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar