Efterlängtad slempropp!!!
_1204 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    May 2009
    #1

    Efterlängtad slempropp!!!

    Äntligen har den efterlängtade slemproppen lossnat!! Lämnade stora tjejen på dagis vid halv 9, sen åkte jag till pappa en sväng. Läste tidningen o drack te i lugn o ro (svårt med en 4 åring som vill till dagis NUUU ). Skulle åka hem vid 10 för det skulle komma folk o köpa hö, tänkte det va bäst att gå på toa innan jag körde.
    Blev mkt förvånad och sen överlycklig när jag upptäckte att hela pappret va fullt med "snor" när jag torkade mig!!!

    Sen har det tyvärr inte hänt så mkt mer, sitter här o bara väntar nu... Min man övertalade mig om att det va dags att packa väskan iaf Kan ju ta ett tag till men eftersom det är 2a barnet och jag är över tiden så hoppas jag det inte dröjer så länge till!!
  2. 1
    Efterlängtad slempropp!!! Äntligen har den efterlängtade slemproppen lossnat!! Lämnade stora tjejen på dagis vid halv 9, sen åkte jag till pappa en sväng. Läste tidningen o drack te i lugn o ro (svårt med en 4 åring som vill till dagis NUUU ). Skulle åka hem vid 10 för det skulle komma folk o köpa hö, tänkte det va bäst att gå på toa innan jag körde.
    Blev mkt förvånad och sen överlycklig när jag upptäckte att hela pappret va fullt med "snor" när jag torkade mig!!!

    Sen har det tyvärr inte hänt så mkt mer, sitter här o bara väntar nu... Min man övertalade mig om att det va dags att packa väskan iaf Kan ju ta ett tag till men eftersom det är 2a barnet och jag är över tiden så hoppas jag det inte dröjer så länge till!!
  3. Medlem sedan
    Jul 2009
    #2
    Åh spännande! Hoppas att det kommer igång snart så du får träffa bebisen
  4. 2
    Åh spännande! Hoppas att det kommer igång snart så du får träffa bebisen

Liknande trådar

  1. Efterlängtad bebislycka
    By pion79 in forum _1111 Novemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-04-26, 17:25
  2. Efterlängtad Enkät ;-)
    By Cherinne in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2010-10-06, 18:21
  3. efterlängtad sol
    By jenny39 in forum Resesnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-12, 10:28
  4. Efterlängtad trea!
    By Ullis in forum Planera för barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-05-26, 22:04
  5. Skön och efterlängtad...
    By Mini05 in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-10-16, 16:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar