Ny här....
_1212 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2009
    #1

    Ny här....

    Nu tassar jag in här. Har inte vågat innan. Var på ultraljud idag, såg den lilla pricken som är 11,4 mm lång, hjärtat slog. En underbar känsla. Idag är jag vecka 7+0.
  2. 1
    Ny här.... Nu tassar jag in här. Har inte vågat innan. Var på ultraljud idag, såg den lilla pricken som är 11,4 mm lång, hjärtat slog. En underbar känsla. Idag är jag vecka 7+0.
  3. Medlem sedan
    Sep 2010
    #2
    Välkommen!
    Vad härligt att få se den lilla pricken, det är först då man verkligen förstår. Såg att vi har BF dagarna efter varandra. Jag ska till MVC imorgon och hoppas få en tid inom närmaste veckorna för ultraljud
  4. 2
    Välkommen!
    Vad härligt att få se den lilla pricken, det är först då man verkligen förstår. Såg att vi har BF dagarna efter varandra. Jag ska till MVC imorgon och hoppas få en tid inom närmaste veckorna för ultraljud
  5. Medlem sedan
    Jun 2009
    #3
    Det är en härlig känsla. Hoppas att du inte behöver vänta för länge på ett ultraljud.
  6. 3
    Det är en härlig känsla. Hoppas att du inte behöver vänta för länge på ett ultraljud.
  7. Anonym
    #4
    Varför gjorde du tidigt UL ? undrar jag som ännu är anonym och skall ha 23/12
  8. 4
    Varför gjorde du tidigt UL ? undrar jag som ännu är anonym och skall ha 23/12
  9. -hoppas-
    #5
    Välkommen och grattis till lyckat vul!
  10. 5
    Välkommen och grattis till lyckat vul!
  11. Medlem sedan
    Jun 2009
    #6
    Har gått igenom IVF. Då gör dom ett vul tidigt, för att kolla så att det finns ett foster.
  12. 6
    Har gått igenom IVF. Då gör dom ett vul tidigt, för att kolla så att det finns ett foster.
  13. Medlem sedan
    Aug 2011
    #7
    Grattis och välkommen! :-D
  14. 7
    Grattis och välkommen! :-D
  15. Anonym
    #8
    Det kommer jag att få göra oxå eftersom vi skall göra KUB. Är jättenervös över det för när vi gjorde det förrförra graviditeten så fanns inget foster trots att kroppen reagerade som om jag vore gravid...
  16. 8
    Det kommer jag att få göra oxå eftersom vi skall göra KUB. Är jättenervös över det för när vi gjorde det förrförra graviditeten så fanns inget foster trots att kroppen reagerade som om jag vore gravid...
  17. Medlem sedan
    Dec 2011
    #9
    Grattis och välkommen! Vad härligt att se att det finns ett litet hjärta där inne som slår :-) Jag hoppas att du får en fin graviditet!

    För mig är lär det dröja länge innan jag får gå på ultraljud, på min barnmorska lät det som att det blir aktuellt först i juli...
  18. 9
    Grattis och välkommen! Vad härligt att se att det finns ett litet hjärta där inne som slår :-) Jag hoppas att du får en fin graviditet!

    För mig är lär det dröja länge innan jag får gå på ultraljud, på min barnmorska lät det som att det blir aktuellt först i juli...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar