För tidigt?
_1212 Decemberbarn
  1. Anonym
    #1

    För tidigt?

    Tror ni att det är för tidigt att testa på dag 23?
  2. 1
    För tidigt? Tror ni att det är för tidigt att testa på dag 23?
  3. Anonym
    #2
    Hur många dagar + ÄL? ÄL+10 är inte ovanligt att få plus, men lika gärna kan det först bli plus efter BIM.
  4. 2
    Hur många dagar + ÄL? ÄL+10 är inte ovanligt att få plus, men lika gärna kan det först bli plus efter BIM.
  5. Anonym
    #3
    Är dålig på att räkna, vilken dag har du BIM; alltså datum ?
  6. 3
    Är dålig på att räkna, vilken dag har du BIM; alltså datum ?
  7. Anonym
    #4
    Tja... jag har ju en cykel som ligger på allt från 24-30 dagar så är ju väldigt olika det där... men om man går för en 28 dgrs cykel så har jag BIM på måndag.
  8. 4
    Tja... jag har ju en cykel som ligger på allt från 24-30 dagar så är ju väldigt olika det där... men om man går för en 28 dgrs cykel så har jag BIM på måndag.
  9. -hoppas-
    #5
    OM du har 14 dagar mellan ÄL och mens och du räknar på din längsta cykel så borde du tidigast kunna testa på....dag 26. Då är du enligt den cykeln ÄL+10 vilket är en dag då man KAN få ett positivt test (jag brukar alltid kunna testa då)

    Går man efter din kortaste cykel på 24 dagar så kan du absolut redan testa nu för då kan du vara på ÄL+13

    Men det bara OM du har 14 dagar mellan ÄL och mens. Har du 12 dagar som jag är du på ÄL+11 idag om man tar din kortaste cykel eller ÄL++5 räknat på din längsta cykel...i det fallet är det för tidigt att testa.

    Hänger du med?
  10. 5
    OM du har 14 dagar mellan ÄL och mens och du räknar på din längsta cykel så borde du tidigast kunna testa på....dag 26. Då är du enligt den cykeln ÄL+10 vilket är en dag då man KAN få ett positivt test (jag brukar alltid kunna testa då)

    Går man efter din kortaste cykel på 24 dagar så kan du absolut redan testa nu för då kan du vara på ÄL+13

    Men det bara OM du har 14 dagar mellan ÄL och mens. Har du 12 dagar som jag är du på ÄL+11 idag om man tar din kortaste cykel eller ÄL++5 räknat på din längsta cykel...i det fallet är det för tidigt att testa.

    Hänger du med?
  11. -hoppas-
    #6
    altså har du 12 dagar mellan ÄL och mens är det för tidigt att testa om man går efter din längsta cykel men OK att testa om man går efter din kortaste.

    Summa summarum: Du KAN testa redan nu och det KAN visa något redan nu, men det kan också vara för tidigt. Så tar du ett negativt test betyder det absolut inte att det är kört. Jag skulle testa....är alldeles för testgalen för att jag skulle lyckas hålla mig :-) Ta ett Doc Morris test, dem mäter redan 10
  12. 6
    altså har du 12 dagar mellan ÄL och mens är det för tidigt att testa om man går efter din längsta cykel men OK att testa om man går efter din kortaste.

    Summa summarum: Du KAN testa redan nu och det KAN visa något redan nu, men det kan också vara för tidigt. Så tar du ett negativt test betyder det absolut inte att det är kört. Jag skulle testa....är alldeles för testgalen för att jag skulle lyckas hålla mig :-) Ta ett Doc Morris test, dem mäter redan 10
  13. Anonym
    #7
    Tack för ditt svar, jag förstod haha jag testade faktiskt redan dag 23 och fick negativt så nu väntar jag bara.... Dag 25 nu testade inte morgon urin iofs... Var lite het på gröten
  14. 7
    Tack för ditt svar, jag förstod haha jag testade faktiskt redan dag 23 och fick negativt så nu väntar jag bara.... Dag 25 nu testade inte morgon urin iofs... Var lite het på gröten
  15. Anonym
    #8

    Vågar knappt tro det

    Men kanske får göra det ändå, köpte ett doc Morris test idag och fick ett svagt streck.... Och ett sträck är ju ett streck

    Så om allt går som det ska blir Bf Nyårsafton!
  16. 8
    Vågar knappt tro det Men kanske får göra det ändå, köpte ett doc Morris test idag och fick ett svagt streck.... Och ett sträck är ju ett streck

    Så om allt går som det ska blir Bf Nyårsafton!
  17. Medlem sedan
    Aug 2011
    #9
    hoppas strecket blir starkare om några dagar!
  18. 9
    hoppas strecket blir starkare om några dagar!
  19. Anonym
    #10
    Tack, är rätt övertygad nu ändå
  20. 10
    Tack, är rätt övertygad nu ändå

Liknande trådar

  1. Är det tidigt?
    By Sanna in forum Separation
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-07-20, 19:42
  2. Hemma tidigt, tidigt!
    By pinse in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-15, 13:43
  3. Imorgon bitti tidigt tidigt..
    By Marmelad in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-08-07, 13:05
  4. Hur tidigt
    By Ulrika med Jonathan in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-30, 19:40
  5. Tidigt VUL
    By Anna m E & M in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-03-30, 12:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar