kläder i vagn?
_1204 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2009
    #1

    kläder i vagn?

    Tycker det är lite knepigt att klä liten när vi ska ut. Jag fryser typ jämt och har lite svårt att veta vad som är lagom. Vet man ska känna back i nacken men vill veta hur ni klär?
    Sist vi var ute hade jag fleeceoverall och filt ej nån på se och de verkade vara lagom. Lite svårt också när vädret växlar men är ändå nyfiken på hur ni gör?
    kram
  2. 1
    kläder i vagn? Tycker det är lite knepigt att klä liten när vi ska ut. Jag fryser typ jämt och har lite svårt att veta vad som är lagom. Vet man ska känna back i nacken men vill veta hur ni klär?
    Sist vi var ute hade jag fleeceoverall och filt ej nån på se och de verkade vara lagom. Lite svårt också när vädret växlar men är ändå nyfiken på hur ni gör?
    kram
  3. Medlem sedan
    Jul 2011
    #2
    Hej!
    Vi har bara haft body och rätt tunna byxor o tröja på, men då har vi en åkpåse som är rätt varm... frågade på bvc om det var tillräckligt och fick svaret att är dem för kalla så gråter dem men är dem för varma blir dem avtrubbade och tysta...
    Men jag tycker det är jätte svårt att veta vad som är lagom när man går ut...
    tror vi får gå på magkänslan
  4. 2
    Hej!
    Vi har bara haft body och rätt tunna byxor o tröja på, men då har vi en åkpåse som är rätt varm... frågade på bvc om det var tillräckligt och fick svaret att är dem för kalla så gråter dem men är dem för varma blir dem avtrubbade och tysta...
    Men jag tycker det är jätte svårt att veta vad som är lagom när man går ut...
    tror vi får gå på magkänslan

Liknande trådar

  1. Ny magbild, vagn och kläder
    By Therese med M L V I in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-02-22, 20:16
  2. Kläder för vagn/bärsjal?
    By anelle in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-17, 09:08
  3. kläder och vagn?
    By lady666 in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-03-06, 11:20
  4. vagn och kläder
    By anna37 in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-08-10, 12:24
  5. Kläder och vagn?
    By -A-K- m Oskar och lillebror 30/3 in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-11-15, 19:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar