Babyshower
_1204 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2011
    #1

    Babyshower

    Min stackars sambo fick sig utställning på morgonen när han drog upp mig, fick klä på mig snabbt, trycka in linserna och ett tuggummi för tänderna, sen drar han ut mig ur lägenheten, hann varken äta eller kissa så jag var sådär glad och munter. Tjejkompisen står utanför med bil, där får jag ta plats och en körd ner till stan till en annan tjejkompis lägenhet. Då jag fortfarande inte fått kissa eller äta kan ni tänka hur sur jag var men det kunde jag inte vara när jag kommer in och där står stora delar av stora tjejgänget med presenter och fika. I Hemlighet har de fixat en jättefin babyshower till mig. Fick ringa och be sambon om ursäkt :P
  2. 1
    Babyshower Min stackars sambo fick sig utställning på morgonen när han drog upp mig, fick klä på mig snabbt, trycka in linserna och ett tuggummi för tänderna, sen drar han ut mig ur lägenheten, hann varken äta eller kissa så jag var sådär glad och munter. Tjejkompisen står utanför med bil, där får jag ta plats och en körd ner till stan till en annan tjejkompis lägenhet. Då jag fortfarande inte fått kissa eller äta kan ni tänka hur sur jag var men det kunde jag inte vara när jag kommer in och där står stora delar av stora tjejgänget med presenter och fika. I Hemlighet har de fixat en jättefin babyshower till mig. Fick ringa och be sambon om ursäkt :P
  3. Medlem sedan
    Sep 2011
    #2
    låter helt underbart! jag hade gärna varit med om samma sak
  4. 2
    låter helt underbart! jag hade gärna varit med om samma sak

Liknande trådar

  1. Babyshower
    By SuperIza in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-06-22, 11:53
  2. babyshower
    By coco81 in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-07-10, 13:43
  3. babyshower
    By okana88 in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-07-05, 17:14
  4. Babyshower!
    By catya in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-19, 12:19
  5. Babyshower
    By Jesli 5 barn + bf 27/11 in forum _0511 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-11-11, 09:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar