Ont på ett ställe på livmoderväggen.
_1206 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2008
    #1

    Ont på ett ställe på livmoderväggen.

    Jag är väldigt öm på en punkt på livmoderväggen. Trycker man där gör det jätteont, sparkar bebisen där gör det så ont att jag tappar andan. Som tur är händer det inte så ofta. Är inte orolig eller så, bara nyfiken på om någon känner igen det.
    Tre söner födda 02, 05, 09. Gravid med BF 120619.
  2. 1
    Ont på ett ställe på livmoderväggen. Jag är väldigt öm på en punkt på livmoderväggen. Trycker man där gör det jätteont, sparkar bebisen där gör det så ont att jag tappar andan. Som tur är händer det inte så ofta. Är inte orolig eller så, bara nyfiken på om någon känner igen det.
  3. Medlem sedan
    Nov 2011
    #2
    Jo, men jag kan inte bedöma riktigt om det är livmoderväggen, eller magsäck/tarm på vänster sida. Det kommer och går, så jag tar det med ro...
  4. 2
    Jo, men jag kan inte bedöma riktigt om det är livmoderväggen, eller magsäck/tarm på vänster sida. Det kommer och går, så jag tar det med ro...
  5. Medlem sedan
    Jan 2008
    #3
    Jag tror att jag känner igen mig i vad du skriver... för ett tag sedan så kändes det som ett stort blåmärke på just en punkt, men det syntes ingenting där. Sen gör det ju ont i ligamenten på sidan av magen. Sparkar han där gör det ont!
  6. 3
    Jag tror att jag känner igen mig i vad du skriver... för ett tag sedan så kändes det som ett stort blåmärke på just en punkt, men det syntes ingenting där. Sen gör det ju ont i ligamenten på sidan av magen. Sparkar han där gör det ont!
  7. Medlem sedan
    Mar 2008
    #4
    det där känner jag igen. Känns ungefär som håll? vet faktiskt inte vad det är..
  8. 4
    det där känner jag igen. Känns ungefär som håll? vet faktiskt inte vad det är..
  9. Medlem sedan
    Oct 2011
    #5
    Jag upplever det också ibland. Men tror det är om bebis sparkar/pressar hårt på ett ställe och jag samtidigt nuddar där.. antar att något kommer i kläm liksom. För det varierar nog i vilket ställe det är. Men det gör förbannat ont när det händer!
  10. 5
    Jag upplever det också ibland. Men tror det är om bebis sparkar/pressar hårt på ett ställe och jag samtidigt nuddar där.. antar att något kommer i kläm liksom. För det varierar nog i vilket ställe det är. Men det gör förbannat ont när det händer!

Liknande trådar

  1. Fel ställe...imt
    By GåPåTå in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-15, 12:08
  2. Mat ställe?
    By KlaraMedLilleJohn:) in forum Mat & dryck
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-10-29, 09:33
  3. Mat ställe
    By KlaraMedLilleJohn:) in forum _0605 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-10-28, 16:53
  4. Ta sig ut på fel ställe?
    By skruttans mor in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-08-29, 14:32
  5. Sorry, fel ställe
    By Lennox 07/10 in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-21, 17:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar