Positivt!
_1301 Januaribarn
  1. Anonym
    #1

    Positivt!

    Idag fick jag positivt på ÄL-testet (hade inte tänkt använda några ÄL-tester, men kunde inte låta bli, är lite för mycket kontrollfreak hehe).

    Vi fick till det igår & ska mysa såväl ikväll som imorgon så ska det förhoppningsvis bli en januaribebis för oss! Har haft turen att bli gravid direkt med mina andra barn, så jag nästan räknar med att det blir så nu också. Men det är förstås inte alls säkert.

    Hur går det för er andra?
  2. 1
    Positivt! Idag fick jag positivt på ÄL-testet (hade inte tänkt använda några ÄL-tester, men kunde inte låta bli, är lite för mycket kontrollfreak hehe).

    Vi fick till det igår & ska mysa såväl ikväll som imorgon så ska det förhoppningsvis bli en januaribebis för oss! Har haft turen att bli gravid direkt med mina andra barn, så jag nästan räknar med att det blir så nu också. Men det är förstås inte alls säkert.

    Hur går det för er andra?
  3. Cinco
    #2
    Oops, min signatur missade jag visst...
  4. 2
    Oops, min signatur missade jag visst...
  5. Cinco
    #3
    Igår var strecken lika starka. Idag var teststrecket starkare än kontrollstrecket!! Har nog ÄL idag, el imorgon. Tycker det moler på vänster sida nu. Mys både igår & i förrgår, tror vi har oddsen på vår sida!
  6. 3
    Igår var strecken lika starka. Idag var teststrecket starkare än kontrollstrecket!! Har nog ÄL idag, el imorgon. Tycker det moler på vänster sida nu. Mys både igår & i förrgår, tror vi har oddsen på vår sida!

Liknande trådar

  1. positivt???
    By Sofiaemelie in forum _1108 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-11-22, 12:53
  2. Positivt
    By Ufo Mamma in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-09-05, 22:33
  3. POSITIVT!
    By hellokiller+N in forum Försöker bli med barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-02-18, 10:59
  4. Positivt...
    By MammaMu in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-08-15, 11:44
  5. Se det positivt
    By Anne in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-31, 06:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar