Försäljning
Skolbarn
  1. Anonym mamma1
    #1

    Försäljning

    Har en dotter som går i 5:e klass, dom ska åka på skolresa i höst och nu är sista rycket för att få in pengar till resan.

    På tisdag kommer en leverans med det som dom ska sälja, man beställer en viss mängd och sedan går man ut och säljer med hjälp av föräldrarna då barnen inte ska ha kassan samt att dom behöver hjälp att bära.
    I fredags fick alla ett surt mail om att dom vet att alla har mycket att göra men att vi måste hjälpas åt att göra detta.

    Planen från början var att stå utanför en affär men detta har avbokats - varför vet jag inte, jag hade sagt att jag och maken kunde ställa upp och sälja utanför affären samt fixa bord, men då det ändrats till mitt i veckan kan inte maken då han jobbar på annan ort samt att jag inte kan själv då jag är sjukskriven och inte orkar kan eller får göra detta själv.
    Stå stilla och sälja kan jag men gå runt och bära fungerar inte, nu får jag höra att jag inte är solidarisk med barnen.
    Blir så arg vill inte behöva berätta allt för dom samt att dom tycker att maken kanske kan åka en annan vecka då han inte alltid är borta, men han kan själv inte flytta på kundmöten som är runt om i landet.

    Ville bara spy ur mig lite!
  2. 1
    Försäljning Har en dotter som går i 5:e klass, dom ska åka på skolresa i höst och nu är sista rycket för att få in pengar till resan.

    På tisdag kommer en leverans med det som dom ska sälja, man beställer en viss mängd och sedan går man ut och säljer med hjälp av föräldrarna då barnen inte ska ha kassan samt att dom behöver hjälp att bära.
    I fredags fick alla ett surt mail om att dom vet att alla har mycket att göra men att vi måste hjälpas åt att göra detta.

    Planen från början var att stå utanför en affär men detta har avbokats - varför vet jag inte, jag hade sagt att jag och maken kunde ställa upp och sälja utanför affären samt fixa bord, men då det ändrats till mitt i veckan kan inte maken då han jobbar på annan ort samt att jag inte kan själv då jag är sjukskriven och inte orkar kan eller får göra detta själv.
    Stå stilla och sälja kan jag men gå runt och bära fungerar inte, nu får jag höra att jag inte är solidarisk med barnen.
    Blir så arg vill inte behöva berätta allt för dom samt att dom tycker att maken kanske kan åka en annan vecka då han inte alltid är borta, men han kan själv inte flytta på kundmöten som är runt om i landet.

    Ville bara spy ur mig lite!
  3. Medlem sedan
    Dec 1998
    #2
    Men är folk dumma i huvudet? Det är väl SJÄLVKLART stor skillnad på att kunna ställa upp en helg och mitt i veckan...
  4. 2
    Men är folk dumma i huvudet? Det är väl SJÄLVKLART stor skillnad på att kunna ställa upp en helg och mitt i veckan...

Liknande trådar

  1. Försäljning?
    By -Nina- in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-10-12, 15:57
  2. Får man? om försäljning
    By Afrodite in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-09-07, 09:39
  3. Ang försäljning av hus
    By LyckligaJag in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-28, 09:57
  4. Försäljning av hus?!
    By Jenny_n in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-26, 22:04
  5. Försäljning av hus
    By Undrande in forum Separation
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-16, 10:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar