Jag måste nog lämna er
_1212 Decemberbarn
  1. Anonym ett tag till
    #1

    Jag måste nog lämna er

    Igår kom det lite rosa på papperet när jag var på toaletten flertalet gånger, redan då blev jag nervös men vet att jag hade det så med sonen med. Men sen i morse forsar det blod och det tar inte slut, som en vanlig mens ungefär men "mensvärken" är inte konstant som den brukar vara på mig.

    Har spenderat hela dagen med att gråta och jag kan verkligen inte sluta, det är ju inget bekräftat missfall men chansen för att liten ska få bli stor nu känns som minimal
  2. 1
    Jag måste nog lämna er Igår kom det lite rosa på papperet när jag var på toaletten flertalet gånger, redan då blev jag nervös men vet att jag hade det så med sonen med. Men sen i morse forsar det blod och det tar inte slut, som en vanlig mens ungefär men "mensvärken" är inte konstant som den brukar vara på mig.

    Har spenderat hela dagen med att gråta och jag kan verkligen inte sluta, det är ju inget bekräftat missfall men chansen för att liten ska få bli stor nu känns som minimal
  3. Medlem sedan
    Mar 2008
    #2
    skit med:-(( ta nya tag så ses vi snart igen!!
  4. 2
    skit med:-(( ta nya tag så ses vi snart igen!!
  5. Anonym ett t
    #3
    Tack, jag hoppas det i alla fall
  6. 3
    Tack, jag hoppas det i alla fall
  7. Anonym
    #4
    Jättetråkigt, livet är skört
    Om jag får fråga; varför tror du inte att det kan fungera om ni provar igen ?
  8. 4
    Jättetråkigt, livet är skört
    Om jag får fråga; varför tror du inte att det kan fungera om ni provar igen ?
  9. Anonym ett tag till
    #5
    Jo att det fungerar tror jag att det gör om vi försöker igen, det jag menade i mitt inlägg var att missfallet är ju inte konstaterat men det finns inte mycket hopp kvar nu när jag blöder så mycket.

    Men vi skulle gentligen inte ha en till nu, jag vill men min sambo vill vänta det här var en liten hoppsan. Tror inte han vill försöka igen nu utan han vill nog helst vänta ett år eller två, förhoppningsvis inte men det var vad han sa innan hoppsan blev till men han är ju märkbart ledsen nu precis som jag när han ändå ställt in sig på vår fyra.
  10. 5
    Jo att det fungerar tror jag att det gör om vi försöker igen, det jag menade i mitt inlägg var att missfallet är ju inte konstaterat men det finns inte mycket hopp kvar nu när jag blöder så mycket.

    Men vi skulle gentligen inte ha en till nu, jag vill men min sambo vill vänta det här var en liten hoppsan. Tror inte han vill försöka igen nu utan han vill nog helst vänta ett år eller två, förhoppningsvis inte men det var vad han sa innan hoppsan blev till men han är ju märkbart ledsen nu precis som jag när han ändå ställt in sig på vår fyra.

Liknande trådar

  1. Måste nog lämna er...
    By Millam2 in forum _1112 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-06-15, 10:28
  2. jag måste lämna er nu och kan
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-09-16, 07:36
  3. Jag måste lämna er nu
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-01-30, 09:28
  4. Måste lämna er nu!
    By Jossan m Neo & Jonah in forum _0607 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-15, 11:52
  5. Måste väl lämna in
    By Anki med Sigge in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-04, 12:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar