Vad snurrig jag blev! o lite annat!
_0910 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2008
    #1

    Vad snurrig jag blev! o lite annat!

    Vad krångligt det blev innan jag hitta hit nu när dom gort om sidan, Men jag lär väll lära mig det här oxå.
    Hoppas ni alla mår bra här inne.
    Här går det i 200 som vanligt med jobb o förskola samtidigt som sambons jobb har drat igång ordentligt igen så nu är det mkt ensamtid här hemma.
    Nellie har en väldans utveckling nu när det gäller både tal o humör. Sköterskan blev väldigt förvånad att hon redan prata 4ordsmenningar inget som vi har reflekterat över för hon pratar jämt och är som ett litet eko.
    Så blev det vikt o längd när vi var där oxå hon väger 13.3 kg o är 89cm lång.
    Ha nu en bra vecka ni alla
  2. 1
    Vad snurrig jag blev! o lite annat! Vad krångligt det blev innan jag hitta hit nu när dom gort om sidan, Men jag lär väll lära mig det här oxå.
    Hoppas ni alla mår bra här inne.
    Här går det i 200 som vanligt med jobb o förskola samtidigt som sambons jobb har drat igång ordentligt igen så nu är det mkt ensamtid här hemma.
    Nellie har en väldans utveckling nu när det gäller både tal o humör. Sköterskan blev väldigt förvånad att hon redan prata 4ordsmenningar inget som vi har reflekterat över för hon pratar jämt och är som ett litet eko.
    Så blev det vikt o längd när vi var där oxå hon väger 13.3 kg o är 89cm lång.
    Ha nu en bra vecka ni alla
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    Ja lite smått svårt att hitta rätt är det ju i början. Minns att det var det förra gången de ändrade med men man vande ju sig till slut.

    Kul att hon pratar så mycket Nellie! Att få höra sitt barn börja prata är något av det roligaste med små barn tycker jag!
  4. 2
    Ja lite smått svårt att hitta rätt är det ju i början. Minns att det var det förra gången de ändrade med men man vande ju sig till slut.

    Kul att hon pratar så mycket Nellie! Att få höra sitt barn börja prata är något av det roligaste med små barn tycker jag!
  5. Medlem sedan
    Aug 2007
    #3
    Samma här! Tog mig en bra stund att hitta och innan inloggningen fungerade efter att ha fått skicka efter nytt lösenord. Man vänjer sig väl vid det här formatet också så småningom.

    Visst är det härligt med detta ständiga prat! Fast ibland blir det lite påfrestande, som vi läggdags. När man bett henne dämpa sig och fundera tyst 100 ggr och hon ändå pratar på, då blir man lite lätt matt i kroppen

    Din lillskrutta har vuxit på bra! Vi passade också på att väga och mäta förra veckan och Maja landade på 13 kg och 95 cm.

    kram
  6. 3
    Samma här! Tog mig en bra stund att hitta och innan inloggningen fungerade efter att ha fått skicka efter nytt lösenord. Man vänjer sig väl vid det här formatet också så småningom.

    Visst är det härligt med detta ständiga prat! Fast ibland blir det lite påfrestande, som vi läggdags. När man bett henne dämpa sig och fundera tyst 100 ggr och hon ändå pratar på, då blir man lite lätt matt i kroppen

    Din lillskrutta har vuxit på bra! Vi passade också på att väga och mäta förra veckan och Maja landade på 13 kg och 95 cm.

    kram

Liknande trådar

  1. Nu blev jag snurrig...
    By AnnaMalva in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-03-26, 08:31
  2. Det har med BF... lite snurrig...
    By 4:an på g in forum _1009 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-01-10, 12:41
  3. Lite snurrig människa
    By Sharingan in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-05-09, 22:53
  4. Blev så förbannad på ett annat barn
    By Irene Huss in forum Ordet är fritt
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2008-07-20, 08:01
  5. nu blev jag snurrig(ang vacc på katt)
    By falköga in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-06, 13:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar