Vad gör bebis i magen
_1206 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2008
    #1

    Vad gör bebis i magen

    Har väldigt mycket "ondare" sammandragningar nu än tidigare. Det ilar och hugger. Drar och sliter. Känns verkligen som om han är på väg ut nu. Kan inte gå långt fört jag måste stanna för det hugger till. Jag kan inte minnas att jag haft så här tidigare!!

    Är det någon som känner igen sig?? När jag ibland sätter mig ner. Så strålar det ut en värk i ryggen också. Som icshias liknande fast i hela nedre delen av magen ryggen. Och så kommer en värk oftast på det. Hum. Känna lite konstigt. Klart att det förbereds nu inför förlossning. Men så här tidigt. Är i vecka 34 nu. Känner ni av hugg och ilningar mm
  2. 1
    Vad gör bebis i magen Har väldigt mycket "ondare" sammandragningar nu än tidigare. Det ilar och hugger. Drar och sliter. Känns verkligen som om han är på väg ut nu. Kan inte gå långt fört jag måste stanna för det hugger till. Jag kan inte minnas att jag haft så här tidigare!!

    Är det någon som känner igen sig?? När jag ibland sätter mig ner. Så strålar det ut en värk i ryggen också. Som icshias liknande fast i hela nedre delen av magen ryggen. Och så kommer en värk oftast på det. Hum. Känna lite konstigt. Klart att det förbereds nu inför förlossning. Men så här tidigt. Är i vecka 34 nu. Känner ni av hugg och ilningar mm
  3. Medlem sedan
    Aug 2008
    #2
    Citat Ursprungligen postat av knodden77 Visa inlägg
    Har väldigt mycket "ondare" sammandragningar nu än tidigare. Det ilar och hugger. Drar och sliter. Känns verkligen som om han är på väg ut nu. Kan inte gå långt fört jag måste stanna för det hugger till. Jag kan inte minnas att jag haft så här tidigare!!

    Är det någon som känner igen sig?? När jag ibland sätter mig ner. Så strålar det ut en värk i ryggen också. Som icshias liknande fast i hela nedre delen av magen ryggen. Och så kommer en värk oftast på det. Hum. Känna lite konstigt. Klart att det förbereds nu inför förlossning. Men så här tidigt. Är i vecka 34 nu. Känner ni av hugg och ilningar mm
    Jo känner igen detta. Får jätteonda sammandragningar och hugg om jag anstränger mig minsta lilla. Även onda förvärkar vid vila, men bara enstaka.
    Tre söner födda 02, 05, 09. Gravid med BF 120619.
  4. 2
    Citat Ursprungligen postat av knodden77 Visa inlägg
    Har väldigt mycket "ondare" sammandragningar nu än tidigare. Det ilar och hugger. Drar och sliter. Känns verkligen som om han är på väg ut nu. Kan inte gå långt fört jag måste stanna för det hugger till. Jag kan inte minnas att jag haft så här tidigare!!

    Är det någon som känner igen sig?? När jag ibland sätter mig ner. Så strålar det ut en värk i ryggen också. Som icshias liknande fast i hela nedre delen av magen ryggen. Och så kommer en värk oftast på det. Hum. Känna lite konstigt. Klart att det förbereds nu inför förlossning. Men så här tidigt. Är i vecka 34 nu. Känner ni av hugg och ilningar mm
    Jo känner igen detta. Får jätteonda sammandragningar och hugg om jag anstränger mig minsta lilla. Även onda förvärkar vid vila, men bara enstaka.
  5. Medlem sedan
    Jan 2008
    #3
    Jag har känt så några gånger och gissade att det var förvärkar? Eller så tränger han längre ner i bäckenet för att fixera sig? Vet icke...
  6. 3
    Jag har känt så några gånger och gissade att det var förvärkar? Eller så tränger han längre ner i bäckenet för att fixera sig? Vet icke...
  7. Medlem sedan
    Sep 2008
    #4
    Känner igen det precis! Är i v 35+0 nu och bebisen ligger långt ner sa BM på senaste besöket i förrgår. Känns som att den trycker mot någon nerv. Måste gå långsamt för att det inte ska ila och stråla i ljumskarna. Känns väldigt obehagligt, nästan som att benen viker sig när det hugger till. Har inte haft så tidigare 2 ggr, men gissar att kroppen är mer uttänjd nu och att bebisen kommer längre ner pga det...
  8. 4
    Känner igen det precis! Är i v 35+0 nu och bebisen ligger långt ner sa BM på senaste besöket i förrgår. Känns som att den trycker mot någon nerv. Måste gå långsamt för att det inte ska ila och stråla i ljumskarna. Känns väldigt obehagligt, nästan som att benen viker sig när det hugger till. Har inte haft så tidigare 2 ggr, men gissar att kroppen är mer uttänjd nu och att bebisen kommer längre ner pga det...

Liknande trådar

  1. En bra sak med bebis i magen... OT
    By myet in forum _1005 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-05-13, 19:42
  2. Jag har en BEBIS i magen !!
    By Tobbelin in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-04-28, 20:59
  3. Har bebis i magen
    By engelnore in forum _0605 Majbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2009-04-17, 08:18
  4. Bebis i magen
    By Vilja05 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-10-04, 22:47
  5. Bebis i magen!!!!
    By nileanna in forum _0705 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-01, 17:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar