Tillväxtultraljud m.m
_1206 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 1999
    #1

    Tillväxtultraljud m.m

    Idag har vi varit och gjort ett TUL, det såg bra ut, skönt. Om ni är nyfikna kan ni läsa om det i min blogg. www.litenimagen.bloggplatsen.s e. Bebis har vänt sig åt rätt håll igen men det kommer nog dröja innan den fixerar sig. Vi fick med en liten bild. Jag kanske är knäpp men visst ser det ut som ett pojkansikte? Hihi (Bild finns i bloggen) Rätt häftigt att h*n är "färdig" nu och bara ska bli lite tjockare. Nu är det inte långt kvar tills vi alla har våra små. Längtar ihjäl mig
    Noelia mamma till Nadja-99, Claudia-03 och Ellie 120528
  2. 1
    Tillväxtultraljud m.m Idag har vi varit och gjort ett TUL, det såg bra ut, skönt. Om ni är nyfikna kan ni läsa om det i min blogg. www.litenimagen.bloggplatsen.s e. Bebis har vänt sig åt rätt håll igen men det kommer nog dröja innan den fixerar sig. Vi fick med en liten bild. Jag kanske är knäpp men visst ser det ut som ett pojkansikte? Hihi (Bild finns i bloggen) Rätt häftigt att h*n är "färdig" nu och bara ska bli lite tjockare. Nu är det inte långt kvar tills vi alla har våra små. Längtar ihjäl mig
  3. Medlem sedan
    Jan 2008
    #2
    Vilka fina bilder du hade där på magen o så :-) ja, vem vet, kanske är det en liten pojke som bor där i? :-)
  4. 2
    Vilka fina bilder du hade där på magen o så :-) ja, vem vet, kanske är det en liten pojke som bor där i? :-)

Liknande trådar

  1. Tillväxtultraljud
    By slitnaord in forum _1109 Septemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-06-01, 11:06
  2. Tillväxtultraljud
    By Ärtan in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-02-03, 18:47
  3. Tillväxtultraljud
    By Hedens in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-09-30, 17:38
  4. Tillväxtultraljud
    By ma_gi in forum _0907 Julibarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-04-28, 18:43
  5. Tillväxtultraljud
    By Hellen70 in forum _0902 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-01-14, 11:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar