Negativt test idag, BIM-2
_1301 Januaribarn
  1. BP
    #1

    Negativt test idag, BIM-2

    Jag tog ett graviditetstest idag (BIM-2) som visade negativt så nu känns det som att det inte tagit sig denna månad heller :/ Men men, jag får se om mensen dyker upp här i helgen eller om det kan ha tagit sig fastän testet visade negativt. Än lever hoppet.. //BM
  2. 1
    Negativt test idag, BIM-2 Jag tog ett graviditetstest idag (BIM-2) som visade negativt så nu känns det som att det inte tagit sig denna månad heller :/ Men men, jag får se om mensen dyker upp här i helgen eller om det kan ha tagit sig fastän testet visade negativt. Än lever hoppet.. //BM
  3. Cinco
    #2
    Långt, långt från alla får positivt på testet före BIM, så du ska inte deppa ihop över ditt negativa test idag!

    Hoppas nu innerligt att mensen uteblir & att du får ett positivt test om ett par dagar istället!
  4. 2
    Långt, långt från alla får positivt på testet före BIM, så du ska inte deppa ihop över ditt negativa test idag!

    Hoppas nu innerligt att mensen uteblir & att du får ett positivt test om ett par dagar istället!
  5. Medlem sedan
    Apr 2012
    #3
    Är i samma sits.. Eller jaa.. skulle fått mens idag, men den har inte kommit än... tog ett "testa-tdigt-test" förut som visade negativt =/ Min mens brukar aldrig flytta sig, men en kompis till mig trodde den kunde bli försenad bara för att jag går och funderar så mycket..
  6. 3
    Är i samma sits.. Eller jaa.. skulle fått mens idag, men den har inte kommit än... tog ett "testa-tdigt-test" förut som visade negativt =/ Min mens brukar aldrig flytta sig, men en kompis till mig trodde den kunde bli försenad bara för att jag går och funderar så mycket..
  7. Medlem sedan
    Mar 2010
    #4
    Åh tack för dina härligt positiva ord! Nu ska jag leva på hoppet fram tills dagen mensen kommer
  8. 4
    Åh tack för dina härligt positiva ord! Nu ska jag leva på hoppet fram tills dagen mensen kommer
  9. Medlem sedan
    Mar 2010
    #5
    Nu vart jag visst inte anonym längre men skit samma Tack Cinco för dina ord, den ville visst inte citera ditt inlägg heller
    Angie hoppas inte mensen dyker upp för dig. Jag önskar dig all lycka
  10. 5
    Nu vart jag visst inte anonym längre men skit samma Tack Cinco för dina ord, den ville visst inte citera ditt inlägg heller
    Angie hoppas inte mensen dyker upp för dig. Jag önskar dig all lycka
  11. Medlem sedan
    Mar 2010
    #6
    Negativt test även idag, BIM+1. Är det kört för min del tro?.. Det står ju på testet att det är mer än 99 % säkert från dagen mensen är beräknad. Åh, jag vill bara veta...
  12. 6
    Negativt test även idag, BIM+1. Är det kört för min del tro?.. Det står ju på testet att det är mer än 99 % säkert från dagen mensen är beräknad. Åh, jag vill bara veta...
  13. Medlem sedan
    Mar 2010
    #7
    BIM+3 idag och ingen mens. Känns inte som att mensen skulle vara på G heller. Men jag kommer inte göra något mer test nu då mina två jag gjort visat negativt. Kanske om en sisådär två veckor eller något isåfall.
  14. 7
    BIM+3 idag och ingen mens. Känns inte som att mensen skulle vara på G heller. Men jag kommer inte göra något mer test nu då mina två jag gjort visat negativt. Kanske om en sisådär två veckor eller något isåfall.

Liknande trådar

  1. Bim 4+... Negativt test
    By Elly_Naban in forum Försöker bli med barn
    Svar: 51
    Senaste inlägg: 2011-02-12, 23:01
  2. BIM idag, negativt test
    By Rhiannon in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-02-28, 17:52
  3. Negativt test
    By Minna_ in forum _0705 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-06, 13:40
  4. Yes! negativt ÄL-test
    By s m 2 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-12, 17:35
  5. Negativt test
    By Petra m ängel Nelly in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-03-01, 23:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar