Missfall v 6+5 ?
Missfall
  1. Anonym
    #1

    Missfall v 6+5 ?

    Har i dag fått MF och är jätteledsen förståss. Klandrar mig själv eftersom vi hade sex i dag; kan man få MF av orgasm ? Har också burit en jättetung kasse med tidningar; var det kanske det som gjorde det ?
  2. 1
    Missfall v 6+5 ? Har i dag fått MF och är jätteledsen förståss. Klandrar mig själv eftersom vi hade sex i dag; kan man få MF av orgasm ? Har också burit en jättetung kasse med tidningar; var det kanske det som gjorde det ?
  3. Medlem sedan
    Dec 2011
    #2
    Hej gumman, NEJ det är inte för att ni haft sex och inte för tidningarna. Så här tidigt i graviditeten så kan vi inte styra över vad som händer de små liven. Ett missfall i v 7 är för det mesta för att embryot slutat att utvecklas just i v 5-6 när det är många saker som ska stämma för den lille, när något inte stämmer så avbryts utvecklingen och slutar med missfall.
    DU HAR INTE GJORT NÅGOT FEL. Ta dig tid att sörja det du har förlorat, men klandra inte dig själv. Jag har själv varit i ditt läge 2 gånger det senaste halvåret och man kommer igen.
    Skickar styrkekramar för det behöver man massor.
  4. 2
    Hej gumman, NEJ det är inte för att ni haft sex och inte för tidningarna. Så här tidigt i graviditeten så kan vi inte styra över vad som händer de små liven. Ett missfall i v 7 är för det mesta för att embryot slutat att utvecklas just i v 5-6 när det är många saker som ska stämma för den lille, när något inte stämmer så avbryts utvecklingen och slutar med missfall.
    DU HAR INTE GJORT NÅGOT FEL. Ta dig tid att sörja det du har förlorat, men klandra inte dig själv. Jag har själv varit i ditt läge 2 gånger det senaste halvåret och man kommer igen.
    Skickar styrkekramar för det behöver man massor.
  5. Medlem sedan
    Sep 1999
    #3
    Tack snälla för ett så bra svar, precis vad jag ville höra. Hoppas på att vi vågar försöka igen. Förmodligen kan det gå fel ännu lättare med tanke på min ålder Jag önskar dig lycka till oxå. Kram
  6. 3
    Tack snälla för ett så bra svar, precis vad jag ville höra. Hoppas på att vi vågar försöka igen. Förmodligen kan det gå fel ännu lättare med tanke på min ålder Jag önskar dig lycka till oxå. Kram
  7. Medlem sedan
    Dec 2011
    #4
    DEt var så lite så. Vi kämpar vidare. Kramar om.
  8. 4
    DEt var så lite så. Vi kämpar vidare. Kramar om.

Liknande trådar

  1. Missfall?
    By Hoppaspåbebis in forum Komplikationer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-02-21, 09:52
  2. Missfall
    By starlet1 in forum Änglabarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-02-11, 23:38
  3. missfall=inget missfall!!!
    By loppan74 in forum _0805 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-09-13, 08:26
  4. Varför missfall på missfall?
    By mantra in forum Missfall
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-07-17, 13:11
  5. Missfall???
    By anonymt namn in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-01-26, 16:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar